Σε προπανδημικά επίπεδα επιστρέφει σταδιακά ο όμιλος Omnicom, ο οποίος σημείωσε, το γ΄ τρίμηνο, αύξηση οργανικών εσόδων 11,5%, στα 3,4 δισ. δολάρια. Πρόκειται για μια σημαντική ανάκαμψη από τη μείωση 11,7% την οποία σημείωσε η εταιρεία στο γ΄ τρίμηνο του 2020, και μια οριακή ανάπτυξη εσόδων από τα 3,2 δισ. δολάρια του γ΄ τριμήνου του 2019.

«Αναφορικά με τους τομείς στους οποίους δραστηριοποιείται, το CRM και το precision marketing, το οποίο παρέχει συμβουλές performance marketing και business transformation εμφάνισαν ισχυρή ανάπτυξη», δήλωσε ο John Wren, CEO της Omnicom κατά τη διάρκεια οικονομικής ενημέρωσης, σημειώνοντας ανάπτυξη 24,3% στο τρίμηνο. Ο εν λόγω τομέας αποτελεί προτεραιότητα για την Omnicom, η οποία επιθυμεί να αποκτήσει νέα acquisitions σε αυτόν.

Η διαφήμιση, η οποία είναι υπεύθυνη για 53% των εσόδων της Omnicom, σημείωσε 8,6% οργανική ανάπτυξη. Τα CRM commerce και brand consulting αναπτύχθηκαν κατά 18% σε σχέση με πέρυσι, ενώ το CRM execution and support αναπτύχθηκε κατά 8,3%. Ισχυρή ανάπτυξη παρατηρήθηκε και στους τομείς PR και healthcare.

(Πηγή: Campaign)