Έως και 20% πάνω ο ημερήσιος χρόνος τηλεθέασης, λόγω καραντίνας.

Σημαντικές ανατροπές φαίνεται να προκαλεί στην αγορά της τηλεοπτικής διαφήμισης ο κορωνοϊός και το καθεστώς «καραντίνας» των καταναλωτών. Σύμφωνα με εκτιμήσεις της αγοράς, η «καραντίνα» αυξάνει σχεδόν κατά 20% τον ημερήσιο χρόνο τηλεθέασης, ξεπερνώντας ακόμη και τις 8 ώρες. Την ίδια στιγμή, η πλειοψηφία των καναλιών περιορίζει το πολυδάπανο ψυχαγωγικό περιεχόμενο, επιστρέφοντας σε μοντέλο live news σχεδόν σε όλη τη διάρκεια της ημέρας, τόσο για να τροφοδοτήσει την ανάγκη του κοινού για ενημέρωση και να προστατεύσει την υγεία των συμμετεχόντων στις παραγωγές, όσο και για να μειώσει την επένδυση σε πρόγραμμα σε ένα πτωτικό διαφημιστικό περιβάλλον.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η διαφημιστική δαπάνη στην τηλεόραση συρρικνώνεται ήδη κατά 20%, ενώ αναμένεται περαιτέρω πτώση. Παράλληλα, διαπιστώνεται ανισοκατανομή, καθώς η πτώση δεν απορροφάται αναλογικά από όλους, αλλά πλήττει κυρίως τους πλέον «αδύναμους» της τηλεοπτικής αλυσίδας. Συνολικά 12 σειρές μυθοπλασίας, αλλά και τρία μεγάλα ψυχαγωγικά σόου πάτησαν stop στα γυρίσματα, ή δεν ξεκίνησαν καν, με τη ζώνη υψηλής τηλεθέασης να γεμίζει με ενημέρωση και επαναλήψεις σειρών από τις ταινιοθήκες των καναλιών. Περισσότερα για το νέο τοπίο στην τηλεόραση, στο MarketingWeek που κυκλοφορεί τη Δευτέρα 23 Μαρτίου.