Πιο πρόσφατα, τα προϊόντα της εν λόγω κατηγορίας επενδύουν φυσικά και στη γενικότερη τάση ευεξίας, προεξοφλώντας ότι τα κίνητρα των γυναικών –όταν δεν αφορούν στο πως τις βλέπουν οι άντρες-, έχουν να κάνουν με την κατανόηση και αποδοχή της σημασίας ενός υγιεινού τρόπου ζωής…

Τι θα συνέβαινε όμως εάν κάποιες γυναίκες ήταν έτοιμες να παραδεχθούν ότι, ο βαθύτερος και ουσιαστικός λόγος που επιθυμούν να αδυνατίσουν, είναι για να απολαμβάνουν οι ίδιες καλύτερα το σεξ; Το προϊόν αδυνατίσματος Slim Fast της Unilever, σε μια «κρίση» διαφημιστικής ειλικρίνειας, έστησε πρόσφατα μια τέτοια καμπάνια. Υπό τον τίτλο «Get what you want», η καμπάνια που υπογράφεται από την Bull-White House, αντιμετωπίζει το θέμα της δίαιτας και του αδυνατίσματος με «άσεμνη» ειλικρίνεια, μέσα από μια σειρά προκλητικών καταχωρίσεων και online video, στα οποία οι γυναίκες αποκαλύπτουν τα πραγματικά τους κίνητρα για την απώλεια βάρους: Από το να είναι υπέροχες γενικά, ως το να «εκτελούν» καλύτερα και προς δική τους απόλαυση, διάφορα ερωτικά…ακροβατικά.

«Αυτό που θέλουμε είναι να συνδεθούμε με τη σύγχρονη γυναίκα», λέει σε ρεπορτάζ του AdAge ο υπεύθυνος του brand από πλευράς Unilever, Wes Boas. «Θέλουμε να κάνουμε τις γυναίκες να γελάσουν με το προϊόν, με τις διαφημίσεις, με την έννοια της διαίτας και σε όλο αυτό να δουν ξεκάθαρα τον εαυτό τους», εξηγεί. Φυσικά, μια τέτοια καμπάνια δεν απευθύνεται σε γυναίκες που επιθυμούν να αδυνατίσουν σημαντικά για λόγους υγείας, αλλά σε ένα πολύ συγκεκριμένο και πολύ μεγάλο όμως κοινό, των γυναικών που σχεδόν πάντα θέλουν να χάσουν κάποια λίγα κιλά, για λόγους λίγο πιο «ταπεινούς» απ’ ότι θα παραδέχονταν ποτέ. Το αποτέλεσμα; Πολύ χιούμορ, αστραπιαία διάδοση, άμεση σύνδεση με το ενδιαφερόμενο κοινό.
 
Το βασικό «μάθημα» σε όλη αυτή την ιστορία είναι φυσικά το γεγονός ότι, εκτός από το σεξ, αυτό που επίσης πουλάει καλά είναι το χιούμορ. Προσθέτοντας σ’ αυτά τα δύο μια γερή δόση ειλικρίνειας, στηριγμένη σε καλά και προσεκτικά μελετημένα insights, έχει ίσως κανείς άλλη μια συνταγή διαφημιστικής επιτυχίας…