Για τον μελετητή του νέου περιβάλλοντος των sports, από την πλευρά του marketing, της διαφήμισης και των media, προκύπτει μια σειρά καίριων ερωτημάτων, τα οποία ζητούν επιτακτικά απαντήσεις: Ποια είναι τα κριτήρια και οι παράμετροι στην στρατηγική επιλογή ενός brand να επενδύσει στον αθλητισμό; Πώς συνδέεται με το ευρύτερο marketing mix και πώς αποτιμάται σε αποτελεσματικότητα και R.Ο.I; Πώς επεκτείνονται το «live event» και το sports content στα social media και ποιες ευκαιρίες αλλά και προκλήσεις προκύπτουν για τους stakeholders στο sports marketing; Ποιες είναι οι σημαντικότερες μεταβολές των τελευταίων χρόνων στο ευρύτερο οικοσύστημα του sports marketing και ποιος ο αντίκτυπός τους στους αθλητικούς οργανισμούς; Ποιες ευκαιρίες και προκλήσεις προκύπτουν, τόσο σε ότι αφορά στο αθλητικό προϊόν, όσο και στα τηλεοπτικά δικαιώματα ή τις νέες υπηρεσίες προς φιλάθλους και χορηγούς, ειδικά στο πλαίσιο της ψηφιακής καινοτομίας;

Τα ερωτήματα αυτά αναμένεται να απαντηθούν στο Sports & Brands Conference, που διοργανώνει το Marketing Week την Παρασκευή 18 Μαρτίου, με τίτλο «Α new sports order». Και θα απαντηθούν με τη συνδρομή των UEFA, Gazzetta dello Sport και Nissan Europe, κορυφαίων εκπροσώπων τριών βασικών πυλώνων της βιομηχανίας του αθλητισμού (θεσμικοί φορείς/διοργανώσεις, αθλητικά media και brands, αντίστοιχα), που θα δώσουν το παρόν. Τους οργανισμούς αυτούς θα εκπροσωπήσουν ως keynote speakers οι Peter Willems, Head of Marketing Activities & Sponsorship, UEFA, Francesco Carione, General Manager, Gazzetta dello Sport και Olivier Pierini, Head of Sponsorship & Partneship, Nissan Europe. Ο κλάδος των sports business διαμορφώνεται εκ νέου και εκ βάθρων και τα νέα δεδομένα αλλάζουν άρδην τις ευκαιρίες των brands. Το Sports & Brands Conference αποτελεί μια πρώτη, πολύ καλή ευκαιρία για την αποκωδικοποίηση των νέων αυτών ευκαιριών. Γι’ αυτό θα είμαστε όλοι εκεί…