Βέλτιστες πρακτικές παρουσίασε το Hospitality.Next 2014
Η προστιθέμενη αξία που δημιουργούν οι ξεχωριστές εμπειρίες, ο σωστός υπολογισμός του cost per sale, η αξιοποίηση των chameleon facilities, η συστηματική παρακολούθηση της ηλεκτρονικής φήμης ενός ξενοδοχείου και το outsourcing διοικητικών αρμοδιοτήτων είναι κάποιοι από τους παράγοντες που επιτρέπουν σε μια ξενοδοχειακή επιχείρηση να μεγιστοποιήσει την κερδοφορία της.

Βέλτιστες πρακτικές όπως τις παραπάνω ανέλυσαν μέσα από παρουσιάσεις και συζητήσεις οι 17 ξένοι και Έλληνες ομιλητές του συνεδρίου Hospitality.Next 2014: Top Profitability Practices που διοργάνωσε την Τρίτη 18 Νοεμβρίου το Hotel&Restaurant της BOUSSIAS στην Αθήνα. Μεταξύ άλλων, την εντύπωση των συνέδρων προκάλεσε η παρουσίαση των βέλτιστων πρακτικών του Οργανισμού Τουρισμού Κοπεγχάγης για την προσέλκυση τουρισμού από την Κίνα, αλλά και των εργαλείων που αναπτύχθηκαν για την εκπαίδευση των τουριστικών επιχειρήσεων στη σωστή εξυπηρέτηση των αναγκών των Κινέζων. Μεγάλος χορηγός του συνεδρίου ήταν η Samsung. Χορηγοί ήταν οι First Data και FORTHcrs και Υποστηρικτές οι ΔΕΠΑ, Changeland, Trust You και Zootle.