Στο πλαίσιο νέου brand positioning
Στον τηλεοπτικό «αέρα» επιστρέφει επικοινωνιακά η BP μετά από 10 χρόνια, με τη μεγαλύτερη καμπάνια μετά το ατύχημα της Deepwater Horizon το 2010, σε μια προσπάθεια επανατοποθέτησης του brand.

Αυτή τη φορά, το επίκεντρο μετατοπίζεται από την «τεχνική» διάσταση του καυσίμου στο πόσο «relevant» είναι στις ζωές των ανθρώπων: Η καμπάνια λανσάρει μια νέα σειρά καυσίμων και σύμφωνα με τη Natalie Cattermole, Head Of Marketing του brand, εστιάζει στο πόσο σημαντικό είναι το αυτοκίνητο στη ζωή των ανθρώπων. Πρωταγωνιστής θα είναι ένας νέος animated χαρακτήρας, ο Orby, αποβλέποντας στη δημιουργία ενός πιο «ανάλαφρου» τόνου για το brand.

Η εκστρατεία θα περιλαμβάνει μια σειρά τηλεοπτικών που θα προβληθούν σε ΗΠΑ, Μ. Βρετανία και Γερμανία, αναδεικνύοντας τις διαφορετικές μεθόδους που χρησιμοποιεί η εταιρεία προκειμένου να αυξήσει την παραγωγή, μειώνοντας παράλληλα τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Οι ενέργειες αυτές θα πλαισιώνονται από outdoor, print και digital, σε τίτλους όπως οι Financial Times και η The Wall Street Journal. Η καμπάνια αποτελεί καρπό της συνεργασίας μεταξύ Ogilvy New York και Purple Strategies, με σκηνοθέτη των ταινιών τον Diego Contreras μέσω της Reset στις ΗΠΑ και της Academy στη Μ. Βρετανία. Tα media παγκοσμίως χειρίζεται η Mindshare.
(Πηγές: CampaignLive, MarketingWeek)