Media event διοργάνωσε το Persil την Πέμπτη, 27 Νοεμβρίου στο Plexi Space στον Κεραμεικό, με στόχο να αποδείξει ότι η Black Friday μπορεί να γίνει βιώσιμη.

Το Persil γιορτάζει φέτος τα 50 χρόνια του στην Ελλάδα και με αυτό το event ολοκλήρωσε τον κύκλο ενεργειών για την επετειακή του χρονιά. Με μήνυμα «Shop like you Care», το υγρό απορρυπαντικό έδειξε με αυτό το upcycling event πώς μπορούν να ανανεωθούν χωρίς μεγάλο κόστος τα παλιά ρούχα, ώστε να παρατείνεται η ζωή τους και να αποφεύγεται η υπερκατανάλωση.

Το brand ζήτησε από κάθε προσκεκλημένο να φέρει μαζί του ένα ρούχο που δεν χρειαζόταν πια, προκειμένου να το ανανεώσουν επί τόπου οι 4 δημιουργοί με τους οποίους συνεργάστηκε για την εκδήλωση: οι A Shiny Day, Memorabilia Lovers, Danai Smou και IkoArtLab, με κεντήματα, απλικέ και ειδικά χρώματα για ζωγραφική σε ύφασμα, παρέδωσαν μεταμορφωμένα τα παλιά ρούχα, μετατρέποντας «τη μόδα της προσφοράς σε προσφορά της μόδας».