Το Podcasting παραμένει η κύρια μηχανή ανάπτυξης για την iHeartMedia, με τα έσοδα του Q3 να έχουν εκτιναχθεί κατά 22,5% σε ετήσια βάση, φτάνοντας τα 140 εκατ. δολάρια. Η εταιρεία προβλέπει ότι το programmatic θα ακολουθήσει παρόμοια πορεία. Ο Bob Pittman, CEO της iHeartMedia, δήλωσε: «Πιστεύουμε ότι έχουμε την πιο κερδοφόρα επιχείρηση podcasting στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Και το πιο σημαντικό είναι ότι τα περιθώρια EBITDA του podcasting μας παραμένουν αυξητικά για τα συνολικά περιθώρια EBITDA της εταιρείας μας». Ανέφερε επίσης ότι το ήμισυ των
εσόδων από podcasts προήλθε από τις τοπικές δυνάμεις πωλήσεων.

Η εταιρεία επεκτείνει το αποτύπωμά της μέσω νέας συνεργασίας με το TikTok, η οποία περιλαμβάνει το λανσάρισμα του TikTok Podcast Network. Παράλληλα, η εταιρεία ενισχύει την programmatic προσφορά της, εξασφαλίζοντας συμφωνίες με όλους τους μεγάλους DSPs. Νέα programmatic συμφωνία με την Amazon (εκπροσωπείται από την Aleph) δίνει στους διαφημιζόμενους που χρησιμοποιούν το Amazon DSP άμεση πρόσβαση στο non-podcast inventory της iHeartMedia. Τα podcasts είναι ελκυστικά, καθώς στο 80% ακούγονται ως το τέλος, εξασφαλίζοντας την υψηλή αφοσίωση ακροατή.
(Πηγή: WARC)