Σύμφωνα με νέα έρευνα των WARC και Intuit Mailchimp, οι mid-market marketers στρέφονται προς την τεχνητή νοημοσύνη (AI) για να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Η μελέτη διαπιστώνει ότι αυτοί οι οργανισμοί (10-499 εργαζόμενοι) έχουν συχνά μικρότερες ομάδες, με επενδύσεις που συγκεντρώνονται σε βραχυπρόθεσμες ψηφιακές τακτικές. Τα ιδιόκτητα κανάλια, όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και τα SMS, παραμένουν υποαξιοποιημένοι κινητήρες ανάπτυξης.
Ένα αξιοσημείωτο 98% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι το AI θα βελτιώσει τους δείκτες μάρκετινγκ, επιβεβαιώνοντας το δυναμικό της να μεταμορφώσει τον τομέα. Ωστόσο, παρά την ισχυρή αυτή πεποίθηση, το κύριο εμπόδιο είναι η έλλειψη εσωτερικής εμπειρογνωμοσύνης, η οποία αναγνωρίζεται ως το μεγαλύτερο πρόβλημα ικανότητας της μεσαίας αγοράς.
Η έκθεση τονίζει ότι Martech και ΤΝ μπορούν να εξισορροπήσουν το πεδίο, βοηθώντας τις μικρότερες εταιρείες να ξεπεράσουν ανταγωνιστές με περισσότερους πόρους. Για να επιτύχουν βιώσιμη ανάπτυξη, οι mid-market επιχειρήσεις πρέπει να αντιμετωπίζουν την ΤΝ ως δομημένη πορεία, εστιάζοντας στην ενίσχυση της αποτελεσματικότητας και όχι απλώς στη βελτίωση της αποδοτικότητας.
(Πηγή: WARC)