Οι χρήστες του Instagram, που έχουν πρόσβαση στον «Επαγγελματικό Πίνακα Ελέγχου» της πλατφόρμας, θα μπορούν πλέον να βλέπουν πώς συγκρίνεται η προσωπική τους απόδοση με άλλους λογαριασμούς εντός εφαρμογής, σύμφωνα με τα screenshots που κοινοποίησε η Marketing Strategist, Sarah Roizman.
Στον επαγγελματικό πίνακα ελέγχου, οι χρήστες που πληρούν τις προϋποθέσεις, θα βλέπουν μια καρτέλα «Ανταγωνιστικές Πληροφορίες», όπου θα μπορούν να δουν την απόδοση του λογαριασμού τους σε σχέση με συγκεκριμένους λογαριασμούς που μπορούν να εισάγουν χειροκίνητα. Οι χρήστες μπορούν να προσθέσουν έως και 10 λογαριασμούς για να συγκρίνουν την απόδοσή τους εντός εφαρμογής. Τα αποτελέσματα θα περιλαμβάνουν συγκριτικά στατιστικά, όπως ο συνολικός αριθμός ακολούθων, ο καθαρός αριθμός ακολούθων, οι προβολές Reels, οι προβολές δημοσιεύσεων και ο αριθμός διαφημίσεων.
Οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν τη χρονική περίοδο για την οποία θέλουν να δουν πληροφορίες σύγκρισης. Στη νέα λειτουργία δεν περιλαμβάνονται πληροφορίες σχετικά με τα ποσοστά κλικ και έτσι οι χρήστες δεν μπορούν να αντιληφθούν πώς οι ανταγωνιστές δημιούργησαν τους ακολούθους τους. (Πηγή: MediaPost)