Ο κλάδος κλονίστηκε εχθές από αναφορές ότι το agency brand DDB, το οποίο ίδρυσαν το 1949 οι Bill Bernbach, James Edwin Doyle και Maxwell Dane, ενδέχεται να αποσυρθεί, στο πλαίσιο της επικείμενης ενοποίησης των Omnicom και IPG.
Η είδηση αποτέλεσε έκπληξη, δεδομένου του διαχρονικού κύρους του agency και έπειτα από την πρόσφατη αναγνώρισή του ως Cannes Lions’s Network of the Year. Στα δίκτυα της Omnicom περιλαμβάνονται οι BBDO, DDB και TBWA, και σε αυτά της IPG, οι FCB, McCann και MullenLowe. Η Omnicom εξέδωσε την εξής δήλωση: «Καθώς οι κανονιστικές εγκρίσεις ακόμη εκκρεμούν, και έως ότου κλείσει η συναλλαγή, λειτουργούμε ως δύο ανεξάρτητες εταιρείες.
Εντούτοις, μπορούμε να μοιραστούμε ότι, αναφορικά με τις μάρκες μας, διεξάγουμε εντατική και σφαιρική διαδικασία ώστε να διασφαλίσουμε ότι έχουμε τις καλύτερες λύσεις για το μέλλον, για εμάς και για τους πελάτες μας. Αυτό το συναίσθημα διακατέχει κάθε τι που κάνουμε στα σχέδιά μας πηγαίνοντας προς τα εμπρός. Άπαξ και ολοκληρωθούν και είναι έτοιμα για δημοσιοποίηση, η σχετική επικοινωνία προς τους πελάτες μας και τους ανθρώπους μας θα είναι η προτεραιότητά μας».
(Πηγή: The Drum)