Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Publicis, Arthur Sadoun, απέκλεισε το ενδεχόμενο υποβολής προσφοράς για τη διεθνή δραστηριότητα της ανταγωνίστριας Dentsu, ενώ ο όμιλος ξεπέρασε τις προβλέψεις, σημειώνοντας αύξηση εσόδων για δεύτερη φορά φέτος, όπως επισημαίνεται σε άρθρο των Financial Times.

Παρόλο που η Publicis ανέφερε πως θα ξεπεραστούν οι προβλέψεις και το 2026, ο Sadoun ανέφερε πως αυτό μάλλον δεν θα είναι εφικτό λόγω εξαγορών ανταγωνιστικών δραστηριοτήτων. Τον Αύγουστο, οι FT ανέφεραν ότι η Dentsu είχε αναθέσει σε τράπεζες να διερευνήσουν την πώληση των διεθνών δραστηριοτήτων της και η Publicis θεωρούνταν η πιο πιθανή από τις μεγάλες εταιρείες που θα εξέταζαν το ενδεχόμενο προσφοράς. Ωστόσο, ο Sadoun απέκλεισε κάθε ενδιαφέρον και δήλωσε στους FT ότι «πιστεύουμε ότι η ενοποίηση περισσότερων όμοιων εταιρειών για λόγους αποτελεσματικότητας είναι λογική που ανήκει στο χθες».

Αντ’ αυτού, τόνισε ότι η Publicis θα συνεχίσει να επενδύει σε εργαλεία ΤΝ, σημειώνοντας μάλιστα πως εκεί οφείλονται τα ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα, δηλαδή οργανικά έσοδα 3,5 δισ. ευρώ (+5,7%) στο τρίτο τρίμηνο.

(Πηγή: Financial Times)