Η αεροπορική εταιρεία Emirates, με έδρα το Ντουμπάι, ανέθεσε στη Havas Media τον παγκόσμιο global media planning and buying λογαριασμό της, τερματίζοντας μια πολυετή συνεργασία με την IPG Mediabrands. Τον λογαριασμό, αξίας 190,5 εκατ. δολαρίων ετησίως, διαχειριζόταν η UM London, unit της IPG.
Η απόφαση ελήφθη μετά από ανταγωνιστικό review που περιλάμβανε και τις έξι μεγάλες εταιρείες χαρτοφυλακίου, με την τελική λίστα να περιορίζεται στις IPG Mediabrands, WPP Media και Havas Media.
Αν και δεν είναι ο μεγαλύτερος λογαριασμός media παγκοσμίως, η Emirates αποτελεί υψηλού προφίλ αθλητικό χορηγό, καθώς συνεργάζεται με ποδοσφαιρικούς συλλόγους όπως η Ρεάλ Μαδρίτης και η Άρσεναλ, το Emirates FA Cup, το NBA, το Παγκόσμιο Κύπελλο Ράγκμπι κ.ά.
Η εταιρεία διατηρούσε στο παρελθόν συνεργασία με τη Havas, η οποία διαχειριζόταν τον λογαριασμό από το 2013 έως το 2020, πριν μεταφερθεί στην IPG Mediabrands.
(Πηγή: Storyboard18.com)