Το promo activation της Pepsi κατά τη διάρκεια των εγκαινίων του πρώτου καταστήματος Taco Bell στην Ελλάδα ανέλαβε ως ιδέα και υλοποίηση η Cambo, στρατηγικός συνεργάτης της PepsiCo Hellas.
Με την ονομασία «Hit the Taco Bell», δημιουργήθηκε μια αψίδα της Pepsi, προσκαλώντας τον κόσμο να χτυπήσει την καμπάνα, για να γιορτάσει την έλευση των Taco Bell, αλλά και να διεκδικήσει εμπειρίες που συνδύαζαν τις νέες γεύσεις με την αυθεντική απόλαυση της Pepsi. Όπως επισημαίνει σχετική ανακοίνωση, η ανταπόκριση του κοινού ήταν εντυπωσιακή καθώς σχηματίστηκαν ουρές από νωρίς και το opening έγινε viral στο TikTok, μετατρέποντας το Taco Bell σε talk of the town.
«Food lovers και περαστικοί έσπευσαν να “χτυπήσουν την καμπάνα” της Pepsi, συμμετέχοντας σε ένα activation που σήμανε την άφιξη του brand στην Ελλάδα», καταλήγει η ανακοίνωση, σημειώνοντας πως «η Cambo, με εμπειρία στα branded experiences που ξεπερνούν τα όρια του digital, σχεδιάζει activations που δίνουν ζωή στα brands».