Το Issue.gr, fashion e-shop της ελληνικής αγοράς, αναθέτει στις Wizard και eTurn τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της ενιαίας omnichannel στρατηγικής του.

Η Wizard αναλαμβάνει τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της digital performance στρατηγικής του Issue.gr, με έμφαση στην αξιοποίηση πλατφορμών όπως Google, Meta και TikTok, στη δημιουργία Dynamic Product Ads (DPA) και στην παραγωγή content για premium και μη premium publishers. Παράλληλα, η ομάδα της Wizard διαχειρίζεται και βελτιστοποιεί το media spend και τα KPIs, αξιοποιώντας real-time δεδομένα απόδοσης.

Από την πλευρά της, η eTurn έχει αναλάβει τον ρόλο του στρατηγικού συμβούλου για την omnichannel ανάπτυξη. Το έργο της περιλαμβάνει την αναδιοργάνωση βασικών λειτουργιών όπως η εμπορική πολιτική και η εμπειρία πελάτη, καθώς και την αξιολόγηση και ευθυγράμμιση συνεργατών και ομάδων με βάση τους επιχειρησιακούς στόχους.

Ο Δημήτρης Θεοφάνους, Ιδρυτής της eTurn, δήλωσε: «Στην eTurn αναλαμβάνουμε τη στρατηγική επιμέλεια της συνολικής omnichannel πορείας του brand, συνεργαζόμενοι στενά με τη Wizard, ώστε κάθε απόφαση να στηρίζεται σε δεδομένα και να οδηγεί σε ουσιαστικό εμπορικό αποτέλεσμα».

Ο Αλέξανδρος Κοκόλης, Managing Director της Wizard, πρόσθεσε: «Η συνεργασία με το Issue.gr και την eTurn αντικατοπτρίζει το νέο πρότυπο σύμπραξης agency & strategy. Συνδυάζουμε απόδοση, δημιουργικότητα και accountability, με στόχο την ανάπτυξη ενός σύγχρονου, ευέλικτου omnichannel μοντέλου».