Οι creators περιεχομένου έχουν πλέον περισσότερους τρόπους για να δημιουργήσουν έσοδα πέρα από τις παραδοσιακές διαφημίσεις χρησιμοποιώντας το Google Ad Manager. Το κοινό μπορεί πλέον να αλληλεπιδράσει στο περιεχόμενο με διάφορους τρόπους. Για παράδειγμα, μπορεί να παρακολουθήσει μια σύντομη διαφήμιση, να συμπληρώσει μια γρήγορη έρευνα ή να πραγματοποιήσει μικρές πληρωμές.
Το Offerwall προσφέρει μια beta ενσωμάτωση του Supertab, μια πλατφόρμα πληρωμών που επιτρέπει στους creators να προσφέρουν διάφορα μοντέλα πληρωμής και συνδρομής, από μικροπληρωμές μίας επίσκεψης έως συνεχείς συνδρομές. Οι creators που έχουν χρησιμοποιήσει το Offerwall ανέφεραν μια μέση αύξηση εσόδων κατά 9%.
Το Optimize είναι μια νέα λειτουργία με Τεχνητή Νοημοσύνη που επιτρέπει σε κάθε επισκέπτη να επιλέξει τον τρόπο που θα αλληλεπιδράσει αυξάνοντας τα έσοδα του creator. Tο Answer Survey, επιτρέπει στο κοινό να έχει πρόσβαση σε περιεχόμενο συμπληρώνοντας μια έρευνα, ενώ το Custom Choice επιτρέπει στους creators να προσθέσουν τις δικές τους επιλογές, όπως εγγραφές σε ενημερωτικά δελτία ή συνδρομές.
(Πηγή: MediaPost)