Στο πλαίσιο της συνεργασίας της με το UEFA Women’s Euro 2025, η Lidl ξεκινά σειρά πρωτοβουλιών με επίκεντρο την εκπαίδευση στη διατροφή, την ενδυνάμωση των νέων και την ένταξη, υποστηρίζοντας φιλάθλους και παίκτριες, εντός και εκτός γηπέδου.
Πιο αναλυτικά, δημιουργεί το Lidl Youth Camp, με επίκεντρο το ποδόσφαιρο και τον υγιεινό τρόπο ζωής για νεαρές γυναίκες, σε συνεργασία με το #WePlayStrong. Σε Fresh Stations στις ζώνες φιλάθλων θα προσφέρει φρουτοσαλάτες, ενώ παράλληλα καλλιεργεί έναν αγρό στο μέγεθος και το σχήμα ποδοσφαιρικού γηπέδου κοντά στη Ζυρίχη.
Εκεί, η εταιρεία έχει φυτέψει 8 ποικιλίες φρούτων και λαχανικών που θα παράγουν πάνω από 15 τόνους φρέσκων προϊόντων, τα οποία θα δωρίζονται σε διάφορους οργανισμούς. Τέλος, αυτό το καλοκαίρι, η Lidl θα συνεργαστεί με τη UEFA για να δημιουργήσει ομάδες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης και στα οκτώ στάδια, σε 31 αγώνες.
