Η Kantar παρουσιάζει την 20ή έκδοση του BrandZ Most Valuable Global Brands. Βάσει των αποτελεσμάτων της, τα αμερικανικά brands αποτελούν πλέον το 82% της συνολικής αξίας του Global Top 100, από 63% το 2006. Ωστόσο, η άνοδος των κινεζικών εμπορικών σημάτων και η αστάθεια που προκαλείται από την κλιμάκωση των δασμών θα μπορούσαν να απειλήσουν αυτήν την τάξη. Οι κινεζικές μάρκες έχουν διπλασιάσει την αξία τους τα τελευταία 20 χρόνια (6% της συνολικής αξίας του Global Top 100).

Αυτές οι μετατοπίσεις έχουν επέλθει εις βάρος των ευρωπαϊκών σημάτων, τα οποία προς το παρόν αντιπροσωπεύουν μόνο το 7% του Global Top 100 (από 26% το 2006). Εκτός των ΗΠΑ, σημαντικά κέρδη σημείωσαν η σουηδική Spotify, η οποία επανήλθε στο Global Top 100 στην 76η θέση, η ινδική Airtel, η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα τηλεπικοινωνιών στον κόσμο, η αργεντίνικη εταιρεία λιανικής Mercado Libre, η μόνη μάρκα της Λατινικής Αμερικής στο Global Top 100, η ισπανική εταιρεία λιανικής Zara, η οποία ανέβηκε πέντε θέσεις στην 65η, και η καναδική RBC, η οποία σημείωσε τη μεγαλύτερη αύξηση αξίας της μάρκας σε ετήσια βάση (43%) από κάθε άλλη μάρκα χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών εκτός ΗΠΑ.

Οι μάρκες που αναστάτωσαν την κατηγορία τους ή επαναπροσδιορίστηκαν, ευθύνονται σχεδόν για τα τρία τέταρτα (71%) της αυξημένης αξίας των 9,3 τρισ. δολαρίων που δημιουργήθηκε στο Global Top 100 από το 2006. Το 2025 αυτό περιλαμβάνει την Stripe και την Chipotle, οι οποίες εισήλθαν για πρώτη φορά στην κατάταξη (στην 85η και 86η θέση) και την Aldi, η οποία βρίσκεται στο Global Top 100 για 15 από τα τελευταία 20 χρόνια και σήμερα κατατάσσεται στην 94η θέση.

Συνολικά, το Global Top 100 έφτασε τη συνολική αξία ρεκόρ των 10,7 τρισ. δολαρίων, σημειώνοντας αύξηση 29% σε ετήσια βάση. Η αύξηση αυτή οφείλεται σε μάρκες από τον τομέα της τεχνολογίας, που έφεραν την ανατροπή. Έτσι, η Apple διατηρεί την πρώτη θέση για 4η χρονιά με αξία μάρκας 1,3 τρισ. δολάρια, αυξημένη κατά 28% σε σχέση με πέρυσι. Η μόνη μάρκα τρισεκατομμυρίων στην κατάταξη, αντιπροσωπεύει περισσότερο από το 12% της συνολικής αξίας των Global Top 100. Το ChatGPT κάνει πρεμιέρα στην 60ή θέση, με την υψηλότερη επίδοση για νεοεισερχόμενη μάρκα μετά την NVIDIA το 2021. Η αξία του σήματος της Amazon έχει εκτοξευθεί κατά 50% στα 866 δισ. δολάρια.

Το Instagram και το TikTok σημείωσαν ανάπτυξη 101% και 25% αντίστοιχα. Αντανακλούν τη συνεχή επιρροή των social media στη διαμόρφωση των καταναλωτικών συνηθειών και στην επίτευξη πωλήσεων e-commerce απευθείας στον καταναλωτή, για τις μάρκες και τους influencers σε παγκόσμιο επίπεδο.