Σύμφωνα με τη νέα έκδοση της έρευνας Focus on Tech Life της Focus Bari, σχεδόν 4 στους 5 Έλληνες έχουν προβεί σε αγορές διαδικτυακά το τελευταίο εξάμηνο. Το 75% των ανδρών έχει κάνει τουλάχιστον μία online αγορά, ενώ το 81% των γυναικών επέλεξε το διαδίκτυο για τις αγορές του.

Συνολικά ξόδεψαν σε διαδικτυακές αγορές 909 ευρώ το τελευταίο 6μηνο και οι επιλογές τους επικεντρώθηκαν σε ρούχα (40%), παπούτσια (31%), καλλυντικά (24%), ηλεκτρονικά είδη (23%) και ξενοδοχεία/διαμονή (23%).

Από το 2020 αυξάνονται σταθερά οι χρήστες ηλικίας 55+ στο διαδίκτυο, ενώ, σε όλες τις ηλικίες, οι Έλληνες συνδέονται καθημερινά μέσω smartphone, σε ποσοστό 98%. Το 12% του ελληνικού πληθυσμού δε, δηλώνει ότι εμπιστεύεται τα προϊόντα που προτείνουν διασημότητες ή influencers.