Η 4WiseMonkeys δημιούργησε τη νέα 360o καμπάνια των Everest, επικοινωνώντας την προσφορά 4 καφέδες + 1 δώρο για όλα τα μέλη του Everest Bite Club, σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, outdoor και digital.
Με έμπνευση από τα FOOH (Fake Out Of Home) visuals που κατακτούν τον κόσμο του marketing, η ταινία παρουσιάζει ένα τεράστιο Everest cup να κυκλοφορεί στους δρόμους της Αθήνας, συμβολίζοντας τη μεγάλη επιβράβευση που έρχεται για όλους τους πιστούς καταναλωτές των Everest. Στην ταινία συνδυάζονται μεικτές τεχνικές AI και CGI, δημιουργώντας ρεαλιστικό αποτέλεσμα που κάνει τη φαντασία να μοιάζει με πραγματικότητα.
Η παραγωγή πραγματοποιήθηκε από την Threedeers σε συνεργασία με τη Forgotten Creative Technology Studio, ενώ τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Δημήτρης Δεληνικόλας.