Η ΙΔΕΑ Η νέα καμπάνια της Coffeeway έχει τη «σφραγίδα» των Advengers, εστιάζοντας στους αρωματικούς καφέδες φίλτρου της μάρκας. Σχεδιασμένη με στόχο να ενισχύσει τη σύνδεση των καταναλωτών με το brand, η καμπάνια αναδεικνύει τη ζεστασιά και τη φιλικότητα της εταιρείας, ενώ παράλληλα παρουσιάζει τις συσκευασίες των προϊόντων της.
Επιπλέον, μέσω των δημιουργικών στοιχείων της καμπάνιας, τιμάται η 30ετής πορεία της μάρκας στην ελληνική αγορά, ως απόδειξη της δέσμευσής της στην ποιότητα και την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.
Παράλληλα, η καμπάνια που αφορά στα καινοτόμα Coffeebags και αναδεικνύει το concept του «Bagista», θα συνεχίσει να βρίσκεται στον «αέρα» και τη νέα χρονιά. Οι καμπάνιες αποτελούν ορόσημο της στρατηγικής εξωστρέφειας της Coffeeway και είναι μια παραγωγή της Correct Creative Productions.