Κατανοεί άριστα το τι «δουλεύει» στο TikTok, συνδυάζει Creative και Performance για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, και διαθέτει μία in-house ομάδα που απαρτίζεται αποκλειστικά από content creators και μάλιστα active TikTokers με επιτυχημένα profiles. Όλα αυτά καθιστούν την Advengers μία εξαιρετική επιλογή συνεργάτη στο συγκεκριμένο Μέσο, όπως μας λέει ο Στέλιος Νικολακάκης, Business Unit Director της εταιρείας.

DF: Το TikTok αποτελεί ένα από τα «δυνατά χαρτιά» της Advengers. Ποια χαρακτηριστικά και υπηρεσίες, σας καθιστούν ιδανικό συνεργάτη σε επίπεδο TikTok marketing;

Στέλιος Νικολακάκης: To πρώτο και πιο σημαντικό είναι η κατανόηση του Μέσου. Τι απαιτεί, τι προϋποθέτει, τι «δουλεύει» και φυσικά το γιατί. Η στρατηγική περιεχομένου για TikTok, πάνω στις ανάγκες του πελάτη, αποτελεί την πιο σημαντική εργασία ώστε να εγγυηθείς αποτελέσματα. Κι εμείς προσφέρουμε solid στρατηγικές βασισμένες σε real/live data analysis.
Το δεύτερο είναι ο συνδυασμός των δυνάμεων μας. Παραγωγή και προώθηση, δηλαδή Creative και Performance, δουλεύουν μαζί ώστε η μία υπηρεσία να συμπληρώνει την άλλη και μαζί να φέρνουν το επιθυμητό αποτέλεσμα για τους πελάτες μας.

Τρίτο και εξίσου σημαντικό, από την αρχή του TikTok στην Ελλάδα δημιουργήσαμε μία in-house ομάδα που απαρτίζεται αποκλειστικά από content creators και μάλιστα active TikTokers με επιτυχημένα profiles. Η γνώση αυτών των ανθρώπων σε συνδυασμό με την ολιστική προσέγγιση επικοινωνίας που προσφέρουμε ως Advengers αλλά και τα δυνατά στοιχεία που προανέφερα μας κάνουν όντως μία καλή, αν όχι την καλύτερη, επιλογή συνεργάτη στο συγκεκριμένο Μέσο.

Ποιες τάσεις βλέπετε να επικρατούν τελευταία στην πλατφόρμα;

Δεν θα έλεγα ότι επικρατεί κάτι συγκεκριμένο. Το TikTok, όπως κι όλα τα social media στο μεγάλωμα τους, εξερευνά τις δυνατότητές του. Ξεκίνησε μουσικοκινητικά, πρόσθεσε το χιούμορ, το live content, τα testimonials/ενημερωτικά βίντεο και τώρα τελευταία πολύ έντονα την προώθηση προϊόντων, the TikTok way φυσικά… Και συνεχίζει. Το δυναμικό περιεχόμενό του έγκειται στη φαντασία των creators και την αλληλεπίδραση των χρηστών. Αν μπορούσα όμως να ξεχωρίσω κάτι, θα πόνταρα πολύ στην αξιολόγηση των πραγμάτων που αγοράζουμε και χρησιμοποιούμε. Κριτικές δηλαδή για τα πάντα, αφιλτράριστα, ειλικρινά. Ναι, νομίζω η μεγαλύτερη τάση που επικρατεί είναι η αλήθεια. What you see, is what you get. Κι αυτό είναι κάτι που εκτιμούν οι χρήστες πολύ.

Θεωρείτε ότι τα brands στη χώρα μας έχουν «αγκαλιάσει» το TikTok όσο και όπως θα έπρεπε ή υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης;

Θεωρώ πως τα brands δεν αγκαλιάζουν κανένα Μέσο όπως θα «έπρεπε» γιατί δεν πρέπει να το κάνουν. Είναι τελείως διαφορετικό να είσαι ένας content creator που ουσιαστικά ό,τι ανεβάζει το κάνει για την προσωπική του προβολή ή ανέλιξη, κι είναι τελείως διαφορετικό να είσαι ένα brand που φέρει πολλές και διαφορετικές αξίες κι έχει πολλά και διαφορετικά KPIs να πετύχει. Εκεί έρχεται κι η στρατηγική που ανέφερα στην προηγούμενη ερώτηση. Μια σωστή στρατηγική θα δείξει στο brand, πόσο μπορεί να αγκαλιάσει το Μέσο και πώς θα το κάνει αυτό χωρίς να απωλέσει τον χαρακτήρα του και τους λόγους που το επιλέγουν οι καταναλωτές του. Σε έναν βαθμό, αυτό να ξέρετε, συμβαίνει και στο πιο παραδοσιακό Μέσο όλων, την τηλεόραση. Θέλεις να ξεχωρίσεις, θέλεις να δεθείς με το κοινό σου αλλά έχεις όρια που πατάνε στην επικοινωνιακή σου στρατηγική.

Αυτό που «δουλεύει» καλύτερα λοιπόν είναι να μοιράζεσαι τις αξίες σου και τα μηνύματά σου, πιο προσαρμοσμένα στο κάθε Μέσο. Και για να απαντήσω σε όλο το σκέλος της ερώτησης, σαφώς χωράει βελτίωση όλο αυτό και θέλει τόλμη να σπάσεις τη φόρμα σου για να πετύχεις engagement στο TikTok αλλά όσο εκπαιδεύεται συνολικά ο κλάδος κι η αγορά θα βλέπουμε όλο και πιο τολμηρά βήματα, που κάποια θα επιτυγχάνουν τον στόχο τους και κάποια όχι, κι από αυτά θα μαθαίνουμε όλοι μαζί.

Υπάρχουν λοιπόν κινήσεις που μπορείς να κάνεις ώστε να εναρμονίσεις το brand σου με το TikTok και γι’ αυτό είμαστε εδώ εμείς, για να δείξουμε στους πελάτες μας τον δρόμο.