Επτά στους 10 marketers αύξησαν τις δαπάνες τους για το generative AI creator content πέρυσι, ενώ άλλο ένα 70% σχεδιάζει να αυξήσει περαιτέρω τις δαπάνες φέτος, σύμφωνα με έρευνα της Billion Dollar Boy. Η έρευνα αποκαλύπτει μία «αναστάτωση» στους προϋπολογισμούς, καθώς 65% των marketers δήλωσαν ότι οι δαπάνες θα προέλθουν από άλλα κανάλια. To influencer marketing agency πραγματοποίησε έρευνα σε 6.000 marketers, creators και καταναλωτές στο Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ.

To white paper που περιέχει την έρευνα, με τίτλο «AI as a creative muse: how generative AI is influencing the creator economy» έδειξε ότι η υιοθέτηση του Gen AI είναι υψηλή για τους marketers, με το 92% να το έχει επιλέξει και το 91% των δημιουργών να το έχει χρησιμοποιήσει για τη δημιουργία περιεχομένου.

Επιπλέον, το 65% των marketers είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα για το Gen AI creator content σε σύγκριση με το παραδοσιακό. Η μελέτη αποκάλυψε, επίσης, ότι οι νεότερες γενιές είναι πιο πιθανό να προτιμήσουν το Gen AI content έναντι του παραδοσιακού. Η Becky Owen, Global CMO της Billion Dollar Boy, δήλωσε: «Το Gen AI μπορεί να ανακουφίσει τον φόρτο εργασίας, να προσφέρει cost-effective παραγωγή και να καταπολεμήσει τη δημιουργική κόπωση. Όμως, θα πρέπει να εφαρμόζεται υπεύθυνα».

(Πηγή: Campaign)