Τις τάσεις που επικράτησαν αναφορικά με τις αγοραστικές προτιμήσεις του κοινού και τη φετινή Black Friday κατέγραψε η πλατφόρμα σύγκρισης τιμών BestPrice.gr.

Αρχικά, η πλατφόρμα κάνει λόγο για Black Friday διαρκείας, καθώς σε κάποια καταστήματα οι προσφορές ξεκίνησαν στις αρχές του μήνα, λανσάροντας την έννοια του «Black month», ενώ συνεχίστηκαν μέχρι και τη Cyber Monday με πολλές περιπτώσεις καταστημάτων να συνεχίζουν τις προσφορές όλη την εβδομάδα (Cyber week).

Επιπλέον, ανέφερε ότι φέτος, ανήμερα της Black Friday, οι παραγγελίες αυξήθηκαν κατά 156% σε σχέση με μία τυπική Παρασκευή, ενώ, την ευρύτερη εκπτωτική περίοδο, 10-27 Νοεμβρίου, καταγράφηκε αύξηση 39% στις online πωλήσεις σε σχέση με προηγούμενη περίοδο, ενώ το μέσο καλάθι αυξήθηκε 27%.

Ενδεικτικά, οι κατηγορίες που συγκέντρωσαν το ενδιαφέρον του κοινού ήταν οι εξής: φριτέζες αέρος, σκούπες ρομπότ και stick, στεγνωτήρια, γυναικεία και ανδρικά μπουφάν, οθόνες υπολογιστών, κονσόλες, τηλεοράσεις, κλιματιστικά, καρέκλες gaming και αφυγραντήρες. Από τα προϊόντα που προτιμήθηκαν, το 41% αγοράστηκε σε χαμηλότερες τιμές σε σχέση με την προηγούμενη περίοδο και το 56% περίπου στην ίδια τιμή που υπήρχε ήδη ως καλύτερη τιμή στο BestPrice.gr.

Σε σχέση με την περσινή Black Friday δε, σχεδόν διπλασιάστηκαν τα προϊόντα που αγοράστηκαν σε χαμηλότερες τιμές σε σχέση με τη μέχρι τότε καλύτερη τιμή στο BestPrice.gr, αφού πέρυσι το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 22,64%.