Το brand με τη μεγαλύτερη απήχηση από πλευράς κουλτούρας στον γενικό πληθυσμό αναδείχθηκε η Amazon και το YouTube εκείνο με τη μεγαλύτερη απήχηση στην Gen Z στο ίδιο ζήτημα, αναφέρει η πρώτη ετήσια μελέτη «Cultural Resonance Score» την οποία ολοκλήρωσε η The Marketing Arm της Omnicom.

Την κορυφαία πεντάδα σε επίπεδο πληθυσμού άνω των 18 ετών, συμπληρώνουν οι Google, Crayola, Apple και Target, ενώ οι Apple, Marvel, Target και Google ακολουθούν σε κατάταξη το YouTube ως τα πλέον resonant brands για την Gen Z. Το agency επισημαίνει ότι ο χρησιμοποιούμενος όρος «resonance» διαφέρει από τον όρο «relevance» στο γεγονός ότι η «απήχηση» ενισχύεται με την πάροδο του χρόνου, ενώ η «συνάφεια» είναι στιγμιαία.

Η μελέτη μετρά τη θέση των brands σε επίπεδο κουλτούρας και εντοπίζει δράσεις οι οποίες μπορούν να αναληφθούν για τη βελτίωση της πολιτισμικής τους απήχησης και, ως εκ τούτου, της ανάπτυξής τους. Η TMA εξηγεί ότι η απήχηση χτίζεται μέσω του awareness, καθώς και μέσω τεσσάρων πυλώνων: 1. Αναγνώριση 2. Συμμαχία. 3. Engagement. 4. Advocacy.

(Πηγή: MediaPost)