Η Google δημοσιοποίησε την ετήσια έκθεσή της για την Ασφάλεια των Διαφημίσεων το 2022, παρουσιάζοντας τις προσπάθειές της να προλάβει την κακόβουλη χρήση στις πλατφόρμες της που φιλοξενούν διαφημίσεις. Το 2022, η εταιρεία μπλόκαρε και αφαίρεσε πάνω από 5,2 δισ. διαφημίσεις που παραβίασαν τις πολιτικές της. Αυτό σημαίνει επέμβαση σε περίπου 9.000 διαφημίσεις το λεπτό.

Περιόρισε 4,3 δισ. διαφημίσεις. Μπλόκαρε πάνω από 17 εκατ. διαφημίσεις που σχετίζονταν με τον πόλεμο στην Ουκρανία. Ανέστειλε πάνω από 6,7 εκατ. λογαριασμούς διαφημιστών, καθώς παραβίασαν τους κανόνες της εταιρείας. Αφαίρεσε διαφημίσεις σε πάνω από 1,5 δισ. σελίδες. Ανανέωσε ή πρόσθεσε 29 πολιτικές που αφορούν στους διαφημιστές και τους διαφημιζόμενους.

Αυτές περιελάμβαναν την επέκταση του προγράμματος επαλήθευσης των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών της σε 10 νέες χώρες, την επέκταση της προστασίας για τους εφήβους και την ενίσχυση των πολιτικών της για τις εκλογικές διαφημίσεις. Επιπλέον, πέρα από τις πολιτικές και την επιβολή τους, η εταιρεία επένδυσε στην ενημέρωση των χρηστών για τις επιλογές τους στο διαδίκτυο.

Σε αυτό το πλαίσιο, η Google λανσάρει το Ads Transparency Center (Κέντρο Ελέγχου Διαφημίσεων), μια λίστα αξιόπιστων διαφημιστών από κάθε πλατφόρμα της εταιρείας, που βοηθά τους χρήστες να ενημερωθούν αναφορικά με τους διαφημιζόμενους και τις διαφημίσεις που εμφανίζει η Google.