Το 2022, η Miele Hellas σχεδίασε ένα υπερσύγχρονο Experience Center, όπου οι καταναλωτές μπορούν να ανακαλύψουν τα προηγμένης τεχνολογίας προϊόντα της, να δουν πώς λειτουργούν και να βιώσουν την ποιότητά τους.

Για το 2023, η The Jones ανέπτυξε το experiential strategy και σχεδίασε ειδικές εμπειρίες, ώστε περισσότεροι άνθρωποι να ανακαλύψουν αυτόν τον κόσμο καινοτομίας και τεχνολογικής υπεροχής. Συγκεκριμένα, η The Jones αποφάσισε να μετατρέψει το Miele Experience Center σε έναν βιωματικό χώρο, για ανθρώπινη σύνδεση.

Έναν χώρο όπου οι άνθρωποι μπορούν να βιώσουν το «Life In Miele», που εκφράζει τη ζωή πέρα από τα συνηθισμένα. Για να εισάγει το concept, σχεδίασε το Grand Opening Event του MEC, όπου ζωντάνεψε τα πιο σημαντικά στοιχεία του Brand Film της Miele και τόνισε τους βασικούς πυλώνες προϊόντων και ποιότητας, ενισχυμένα με στοιχεία πάγου, ήχου και γεύσης.

Δημιούργησε γλυπτά από εξαρτήματα συσκευών, ένα κυκλικό μπαρ διακοσμημένο με εξαρτήματα που σέρβιρε μοριακά κοκτέιλ, swing μουσική από το συγκρότημα Swinging Cats, ενώ σέρβιρε γλυκίσματα που ετοίμασε σε πραγματικό χρόνο ο chef της Miele Αλέξανδρος Συνγκιρίδης. Στο πλαίσιο της συνεργασίας ετοιμάζονται και άλλες δράσεις.