Τι θα καθορίσει το μέλλον της ψηφιακής διαφήμισης;

Δεν αφορά μόνο στη ψηφιακή διαφήμιση αλλά στον κόσμο όπως τον ξέρουμε και είναι η εκρηκτική ανάπτυξη του ΑΙ. Είναι μια πρωτοφανής εξέλιξη, ένα πραγματικό adaptation game στο οποίο θα πετύχουν (και θα επιβιώσουν) μόνο όσοι προσαρμοστούν γρήγορα – αλλά κυρίως εκείνοι που πραγματικά θα την κατέχουν. Δεν πρόκειται για μια σταδιακή μετατόπιση, αλλά για ένα σεισμικό disruption που θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εργαζόμαστε, ζούμε και αλληλεπιδρούμε, τις πεποιθήσεις και τις βεβαιότητες που είχαμε μέχρι σήμερα. Είναι μια συναρπαστική και γεμάτη ευκαιρίες στιγμή, η οποία ταυτόχρονα μας αναστατώνει καθώς βλέπουμε τον ιστό του κλάδου και την αξία των δεξιοτήτων μας να επαναπροσδιορίζονται.

Ποιες γνώσεις οφείλουν να κατακτήσουν οι αυριανοί επαγγελματίες;

Θα πρέπει να διαθέτουμε ένα μείγμα δημιουργικής σκέψης και τεχνικής γνώσης. Από τη μία θα πρέπει να μαθαίνουμε γρήγορα και να αναζητάμε καινοτόμους τρόπους για να αξιοποιούμε στο έπακρο την απεριόριστη δύναμη του ΑΙ. Δεν αρκεί να κάνουμε τις σωστές ερωτήσεις, αλλά να το χρησιμοποιούμε με τρόπο που δεν το έχει αξιοποιήσει άλλος – εδώ έρχεται και το creative κομμάτι. Πρέπει να γίνουμε creative prompt engineers σε μια νέα πραγματικότητα που διαμορφώνει ένα διαφορετικό, άνευ προηγουμένου skills economy.

Ποια είναι η «κρυμμένη» ευκαιρία για το digital οικοσύστημα που θέλετε να αποκαλύψετε;

Στην παρούσα φάση υπάρχει πιστεύω ευκαιρία στη δυναμική των UGC καμπανιών που σε αντίθεση με τις influencers campaigns ή τις καμπάνιες όπου τα brands μιλάνε τα ίδια για τον εαυτό τους, τα αποτελέσματά τους είναι πραγματικά εντυπωσιακά σε επίπεδο conversions αλλά και interest, εφόσον υποστηρίζονται από ad spend και το κατάλληλο performance optimization. Το UGC on demand (μας αρέσει να το λέμε και CGC, δηλαδή Creators Generated Content) είναι ένα σχετικά ανεκμετάλλευτο εργαλείο σε Ελλάδα και Ευρώπη, που μπορεί να προσφέρει επιδραστική επικοινωνία στα brands, ξεκινώντας από το TikTok, όπου είναι το φυσικό τους περιβάλλον και στη συνέχεια, με την κατάλληλη προσαρμογή, και στο Meta.