Οι πωλήσεις ψηφιακών προϊόντων από τους ραδιοφωνικούς σταθμούς αναμένεται να φτάσουν τα 2 δισ. δολάρια το 2023, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση αναφορικά με τον κλάδο. Ένα πόσο που οδηγεί κάποιους να εικάσουν ότι τα ψηφιακά προϊόντα μπορεί να γίνουν η πιο σημαντική πηγή εσόδων για τον κλάδο. Η έκθεση «2022 Digital Sales Approach $2 Billion, Driving Half of Radio’s Growth», είναι η 11η ετήσια έρευνα που διεξάγεται από τις RAB και Borrell Associates.

Η αναφορά αναλύει τα έσοδα από ψηφιακές διαφημίσεις 3.753 ρ/φ σταθμών, καθώς και απαντήσεις σε έρευνες από 851 τοπικούς buyers ραδιοφώνου και 169 διευθυντές σταθμών. Βάσει της έκθεσης, η άνοδος των ψηφιακών πωλήσεων που κατέγραψε η βιομηχανία το 2022 θα συνεχιστεί το 2023. Πέρυσι, οι σταθμοί είδαν τις πωλήσεις τους να φτάνουν τα 1,8 δισ. δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 21,1% ετησίως. Συνολικά, το 19% των εσόδων από διαφημίσεις προήλθε από ψηφιακές πωλήσεις το 2022.

Σύμφωνα με άλλα ευρήματα της έρευνας, όσοι αγοράζουν ραδιοφωνικές διαφημίσεις είναι τρεις φορές πιθανότερο να αγοράσουν streaming audio και streaming video. Ένας αυξανόμενος αριθμός διευθυντών σταθμών πιστεύει ότι η πρόσληψη αντιπροσώπων αποκλειστικά για ψηφιακά προϊόντα είναι ο καλύτερος τρόπος για να αυξηθούν οι πωλήσεις.

Οι διαφημίσεις banner εξακολουθούν να αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο μέρος εσόδων για τους περισσότερους σταθμούς, αλλά τα έσοδα από προϊόντα streaming-video αναπτύσσονται ταχέως. Το 81% των σταθμών πούλησε streaming-video το 2022.

(Πηγή: radioworld.com)