Το ρευστό τεχνολογικό και επιχειρηματικό περιβάλλον, αλλά και οι συνεπαγόμενες μεταβολές στις απαιτήσεις των διαφημιζόμενων έχουν οδηγήσει τον κλάδο των Agencies να εστιάσει ακόμα περισσότερο στην επανεξέταση των υπηρεσιών που προσφέρει και να επικεντρωθεί στην ευέλικτη και πολυδιάστατη καινοτομία.

Μερικές από τις σημαντικότερες νέες δυνατότητες οι οποίες αναδιαμορφώνουν το «προϊόν» των media agencies σχετίζονται με προηγμένο marketing intelligence, μέσω πολυεπίπεδης χρήσης δεδομένων ενώ, ολοένα και περισσότερο, έχουν αντίκτυπο στα metrics και KPIs, με τη διάσταση του attention να καθίσταται δυνητικά κομβική.

Σε αυτές τις πρακτικές θα αναφερθεί αναλυτικά στη keynote ομιλία της στο Media RoI Forum (www.mediaroiforum.gr) η Chelsea Horncastle, επικεφαλής Product Innovation & Insights της OMD EMEA και διακεκριμένη practitioner του κλάδου.

Το συνέδριο θα λάβει χώρα την Παρασκευή 11 Νοεμβρίου στο ξενοδοχείο Grand Hyatt Athens και απευθύνεται σε ανώτατα και ανώτερα στελέχη από Media Agencies, Clients & Brands, Publishers & Broadcasters, Ad / Digital Agencies και Solutions Providers, ενώ τελεί υπό την αιγίδα του ΣΔΕ και της ΕΔΕΕ.