Μόλις το 37% των ηγετικών θέσεων στον κλάδο media και επικοινωνίας κατέχουν οι γυναίκες, σύμφωνα με στοιχεία του LinkedIn, παρά το ότι αποτελούν το 48% του ανθρώπινου δυναμικού του.

Με βάση ανώνυμες πληροφορίες προφίλ από τα περισσότερα από 830 εκατ. μέλη του δικτύου παγκοσμίως, τα δεδομένα δείχνουν ότι η χώρα με το μεγαλύτερο ποσοστό γυναικών που κατέχουν θέσεις κορυφής στον συγκεκριμένο τομέα είναι η Σιγκαπούρη (44%) και ακολουθούν οι ΗΠΑ (43%) και η Αυστραλία (42%).

Τα ποσοστά αφορούν θέσεις director, vice-president, c-suite ή partner, ενώ το φίλτρο που χρησιμοποιήθηκε για το media & comms industry περιλαμβάνει ρόλους όπως marketing manager, marketing specialist και digital marketing specialist.

Ο Tom Pepper, Senior Director του LinkedIn Marketing Solutions, ανέφερε: «Οι ομάδες in-house και τα agencies πρέπει να υιοθετήσουν την ευέλικτη εργασία, να ενισχύσουν την εσωτερική κινητικότητα και τα προγράμματα διακράτησης εργαζομένων, καθώς και να προσφέρουν εμπειρίες επαγγελματικής ανάπτυξης, ώστε οι γυναίκες να έχουν την ευκαιρία να εξελιχθούν».

(Πηγή: Marketingweek.com)