Η νέα καμπάνια της Ogilvy υποστηρίζει πως ακόμα και εκείνοι που κάνουν τις πιο κακές επιλογές δεν μπορούν να κάνουν κακή επιλογή στο ανανεωμένο What’s Up DIY της Cosmote. Oύτε καν αυτός που σκέφτηκε να βάλει ένα πιράνχα στην ίδια γυάλα με τα χρυσόψαρα ή αυτή που θεώρησε καλή ιδέα να φτύσει την τσίχλα της κόντρα στον άνεμο.

Γιατί το What’s Up DIY ανανεώθηκε και προσφέρει διπλάσια λεπτά προς όλους, στην ίδια τιμή, ενώ για πρώτη φορά δίνει τη δυνατότητα και στους φοιτητές να δημιουργήσουν το δικό τους φοιτητικό πακέτο DIY. Η επικοινωνία περιλαμβάνει τηλεόραση, ραδιόφωνο, digital και έντυπα Μέσα. Την παραγωγή/φωτογράφιση επιμελήθηκε η Math Studio και τη σκηνοθεσία η Λυδία Τσέντα.