Για 4η συνεχή χρονιά διακρίθηκε το πρόγραμμα πιστότητας των Goody’s Burger House, All Star Club, στο πλαίσιο των Loyalty Awards 2021. Συγκεκριμένα, απέσπασε συνολικά 5 διακρίσεις σε ισάριθμες κατηγορίες, μεταξύ των οποίων και Platinum βραβείο στην κατηγορία «Best Use of Marketing & Communication».

Το πρόγραμμα πιστότητας της εταιρείας σχεδιάστηκε, όπως αναφέρει η ίδια η εταιρεία, με στόχο να βελτιώσει τη συνολική καταναλωτική εμπειρία, προσφέροντας, παράλληλα, αληθινά προσωποποιημένη επικοινωνία, εξυπηρέτηση και επιβράβευση για τις προτιμήσεις του πελάτη. Τα μέλη έχουν πρόσβαση σε αυτό, μέσω του www.goodys.com και του Goody’s app. «Η εμπειρία αναβαθμίζεται ακόμα περισσότερο μέσω των μηχανισμών gamification που ανανεώνονται διαρκώς, προσθέτοντας το στοιχείο της διασκέδασης στη συνολική διαδικασία», καταλήγει η σχετική ανακοίνωση.