Με αέρα φρεσκάδας ήρθε η νέα καμπάνια «Fresh Talk» από τη 4 Wise Monkeys για τη Mentos. Μέσα από μια σειρά mini διαδικτυακών μαθημάτων με πρωταγωνιστή τον ηθοποιό Χάρη Ρώμα σε ρόλο καθηγητή, το κοινό έχει την ευκαιρία να μάθει, αλλά και να ψυχαγωγηθεί με την ετυμολογία σύγχρονων λέξεων και εκφράσεων, όπως «ψέκα», «φλεξάρω», «κριντζάρω» και «ο μαν της φάσης».

Όλα τα επεισόδια παίζονται στα social media της Mentos, ενώ οι slang λέξεις και οι εκφράσεις που ο Χάρης Ρώμας αποδίδει στα «ορθά ελληνικά» με τον δικό του μοναδικό και χιουμοριστικό τρόπο, αποτελούν σχόλια του κοινού. Η Mentos έρχεται ακόμα πιο κοντά στους νέους, χρησιμοποιώντας αυτή τη φορά ακριβώς τη γλώσσα τους μέσα από αυτή τη διασκεδαστική, αλλά και εκπαιδευτική καμπάνια. Μετά από 3 καμπάνιες, για ακόμα μια φορά η συνεργασία 4 Wise Monkeys και Mentos αποδεικνύεται δημιουργική με απόλυτα φρέσκο περιεχόμενο.