Η 4 Wise Monkeys ανέλαβε την υλοποίηση και τον σχεδιασμό της νέας digital καμπάνιας του Campari, με τίτλο Campari Masterclasses, με κυρίαρχο στοιχείο το πάθος για δημιουργικότητα από όποιον χώρο και αν προέρχεται. Έτσι, 120 τυχεροί που προέκυψαν από σχετική κλήρωση, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν live το Masterclass της επιλογής τους με έναν από τους έξι πρωταγωνιστές της καμπάνιας, τον brand ambassador του Campari Αποστόλη Τότσικα, τον chef ambassador του Campari Ανδρέα Λαγό, τον ηθοποιό και μουσικό-συνθέτη Γιώργο Παπαγεωργίου, τον φωτογράφο Πάνο Γιαννακόπουλο, τη χορεύτρια-χορογράφο Ίριδα Παπουτσή και τη mixologist Μαίρη Ταλαιπώρου.

Η καμπάνια «έτρεξε» σε YouTube, social media, αλλά και με programmatic και native articles. Την παραγωγή επιμελήθηκε η White Room, σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Σταματιάδη.