Η 3ds υπογράφει τη νέα τηλεοπτική καμπάνια του «Μέλι Μούσες», αναδεικνύοντας τις γεύσεις της Ελλάδας μέσα σε μία συσκευασία μελιού.

Η 3ds υπογράφει τη νέα τηλεοπτική καμπάνια του «Μέλι Μούσες», αναδεικνύοντας τις γεύσεις της Ελλάδας μέσα σε μία συσκευασία μελιού. Με μήνυμα «Μέλι όπως παλιά», κύριος στόχος του τηλεοπτικού σποτ είναι να δημιουργήσει συναισθήματα νοσταλγίας, αυτό το γλυκόπικρο συναίσθημα, που θα βοηθήσει τον καταναλωτή να αναπτύξει έναν συναισθηματικό δέσιμο με το προϊόν.

Το «Μέλι μου», όπως θυμάται και η γιαγιά στο τηλεοπτικό σποτ που προσφέρει με αγάπη ένα θρεπτικό και αγνό πρωινό στην εγγονή της. Η καμπάνια απλώνεται σε όλα τα παραδοσιακά και νέα διαφημιστικά Μέσα. H 3ds επιμελήθηκε και την digital καμπάνια «Οδοιπορικό με τις Μούσες» του brand, η οποία αποτελείται από 9 web επεισόδια με πρωταγωνιστή τον σεφ Μανώλη Παπουτσάκη, καθώς και από digital υλικό στο melimouses.gr.