Κυριαρχία της πολιτικής διαφήμισης
Τα 40 εκατ. δραχμές έφτασε, σύμφωνα με τις σχετικές μετρήσεις, η διαφημιστική δαπάνη της ΝΔ τον Φεβρουάριο στα μετρούμενα Μέσα. Έτσι, το κόμμα της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης ήταν το πρώτο σε δαπάνη διαφημιζόμενο «προϊόν», χωρίς μάλιστα να συνυπολογιστούν οι δαπάνες σε γιγαντοαφίσες, μικρές αφίσες και φυλλάδια. Ουδέποτε πολιτικό κόμμα εκτός προεκλογικής περιόδου διαφημίστηκε τόσο μαζικά και συνεχώς όσο η ΝΔ το προηγούμενο τρίμηνο. Και βέβαια καλά έκανε και χρησιμοποίησε σύγχρονες μεθόδους επικοινωνίας όπως η διαφήμιση για να προβάλει τις θέσεις της.

Αντίθετα, οι δήμοι αλλά και η κυβέρνηση χρησιμοποίησαν χρήματα των φορολογούμενων για να προβάλουν την πολιτική τους δραστηριότητα και δεν έκαναν καθόλου καλά. Η διαφήμιση ήταν και είναι ένας άριστος τρόπος επικοινωνίας μεταξύ των πολιτικών και των πολιτών, αλλά έπρεπε να γίνεται με χρήματα δικά τους και όχι των πολιτών. Επίσης, το θετικό ήταν ότι για πρώτη φορά δόθηκαν στα κόμματα τηλεοπτικά πεντάλεπτα χωρίς προκαθορισμένο περιεχόμενογια να αναπτύξουν τις θέσεις και τα προγράμματά τους.

Η συλλογή των Saatchi&Saatchi στην Ελλάδα
Είκοσι από τα καλύτερα έργα της ιδιωτικής συλλογής τέχνης των  Saatchi ήρθαν στην Ελλάδα την άνοιξη του 1989. Η συλλογή αυτή ήταν από τις αξιολογότερες του κόσμου και αποτελούσε ιδιοκτησία του Charles Saatchi. Στεγαζόταν από το 1988 σε ένα εντυπωσιακό κτίριο στην οδό Boundary, στο Λονδίνο, όπου ο Charles Saatchi (ιδρυτής του μεγαλύτερου διαφημιστικού οργανισμού του κόσμου, Saatchi&Saatchi Advertising Worldwide, το 1970) είχε συγκεντρώσει 800 δείγματα της minimalist art της δεκαετίας του ‘70. Η έκθεση διήρκεσε δύο εβδομάδες και διοργανώθηκε με πρωτοβουλία μεγάλης καπνοβιομηχανίας του εξωτερικού.

ΕΡΤ: Χάος προ του επερχόμενου ανταγωνισμού
Πλήρες χάος επικράτησε στην ΕΡΤ, καθώς οι συνεχείς απεργίες και στα δύο κανάλια την κράτησαν κλειστή για τρεις ολόκληρες ημέρες και ακύρωσαν δεκάδες τηλεοπτικά σποτ. Ταυτόχρονα σημειώθηκε μια οξύτατη διαμάχη με τους δημοσιογράφους, καθώς και η ομαδική παραίτηση της διοίκησής της, που επέτειναν την εικόνα της απόλυτης διάλυσης. Και όλα αυτά σε μια περίοδο που η κυβέρνηση έκανε πρόσκληση προς κάθε ενδιαφερόμενο να υποβάλει αίτηση ενδιαφέροντος για τη δημιουργία ενός τρίτου εθνικού τηλεοπτικού σταθμού.

Σχολή στελεχών διαφήμισης
Με καταχωρίσεις στις εφημερίδες πρόβαλε η ΕΔΕΕ την πρόσκλησή της για υποβολή αιτήσεων στη Σχολή στελεχών διαφήμισης για την περίοδο από τον Απρίλιο ως τον Δεκέμβριο 1989. Το πρόγραμμα που επιδοτήθηκε από τον ΟΑΕΔ και το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο περιλάμβανε τόσο θεωρία όσο και πρακτική εξάσκηση μέσα σε εταιρείες και είχε στόχο να επιστρατεύσει ταλαντούχους νέους ανθρώπους που από απλοί παρατηρητές της διαφημιστικής αγοράς θα μπορούσαν με την κατάλληλη επιμόρφωση να αυξήσουν σημαντικά το δυναμικό του χώρου.