Το βραβείο των βραβείων
Στο Διεθνές Φεστιβάλ Διαφημιστικών Ταινιών που έγινε πριν μερικές μέρες στις Κάννες, η DDB Needham Λονδίνου απέσπασε το βραβείο των βραβείων, το περίφημο Grand Prix. Το βραβείο δόθηκε στο τηλεοπτικό φιλμ διαρκείας 60 δευτερολέπτων με τίτλο «Launch II» για το νέο VW Passat.

Το φιλμ είναι δημιουργία του Creative Director της DDB Needham Λονδίνου, Tony Cox. Γυρίστηκε στο Λονδίνο και η παραγωγή του κόστισε περίπου 100 εκατ. δρχ.

Όπως είναι γνωστό η Volkswagen είναι πάνω από 20 χρόνια πελάτης της DDB Needham Worldwide, η οποία χειρίζεται τον διαφημιστικό λογαριασμό της Volkswagen σε 12 χώρες.

Εντυπωσιακές οι κυκλοφορίες τον Ιούνιο;
Εντυπωσιακά πρέπει να είναι τα επίπεδα κυκλοφορίας του Ιουνίου για όλες τις ημερήσιες εφημερίδες. Ήδη, χωρίς να έχουν γίνει γνωστά τα επίσημα στοιχεία του πρακτορείου, δύο τουλάχιστον εφημερίδες δημοσίευσαν προσωρινά στοιχεία των δικών τους κυκλοφοριών του Ιουνίου, σε ολόκληρη την Ελλάδα πολύ σημαντικά αυξημένα σε σχέση με τον Μάιο.

7 Λιοντάρια των Καννών στην FCB
Μεγάλη χρονιά για την FCB ήταν το φετινό Φεστιβάλ Διαφημιστικών Ταινιών στις Κάννες. Συνολικά κέρδισε 7 βραβεία από τα οποία 1 χρυσό λιοντάρι κέρδισε η FCB Παρισιού για την ταινία «Le dri et la cardiaque», για τα γλυκά Lamy Lutti. Τα υπόλοιπα ήταν 2 ασημένια και 4 χάλκινα λιοντάρια. Επιπλέον, βραβεύτηκαν με ένα χάλκινο η Publicis στο Παρίσι και η Art Copy / FCB στο Όσλο, τα δύο νέα γραφεία της Ευρώπης.

Έρευνα Bari: Ενδείξεις για την αποτελεσματικότητα των Υπαίθριων Μέσων
Στα γραφεία των υπεύθυνων Μέσων έφτασαν ορισμένα ενδιαφέροντα στοιχεία, από την τελευταία έρευνα Bari, αφορούν στις διαφημιστικές εκστρατείες των δύο νεότερων ραδιοσταθμών της Αττικής, του Antenna και του Top FM. Οι ερωτήσεις αφορούν στα Μέσα στα οποία είδαν διαφημιζόμενο τον κάθε έναν από τους δύο σταθμούς, όσοι ανέφεραν ότι είδαν διαφήμιση του κάθε σταθμού.

Στα στοιχεία αυτά είναι εντυπωσιακή η πολύ ισχυρή παρουσία των υπαίθρων Μέσων και κυρίως των τρόλεϊ.

Ασφαλώς δεν γνωρίζουμε το ακριβές Media Mix που χρησιμοποίησαν οι δύο σταθμοί. Πόσα δηλαδή χρήματα διέθεσαν σε κάθε Μέσο. Έτσι, δεν μπορεί κανείς να θεωρήσει ότι τα στοιχεία αυτά έχουν έτσι ως έχουν κάποια γενική χρησιμότητα, ως δείκτης αποτελεσματικότητας του κάθε Μέσου. Είναι, παρόλα αυτά χρήσιμα, γιατί δείχνουν την ικανότητα του Outdoor να δημιουργεί impact, χτίζοντας μια πολύ υψηλή συχνότητα, σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.

«Οικογένεια Cooper»
Με ολοσέλιδες έγχρωμες καταχωρίσεις και σλόγκαν «Το καλύτερο είναι αυτό που σ’ αρέσει» άρχισε να κινείται στον περιοδικό Τύπο η νέα καμπάνια της οικογένειας τσιγάρων Cooper. Στην καμπάνια προβάλλονται όλα τα προϊόντα Cooper, που σήμερα αποτελούν μια ολοκληρωμένη οικογένεια blended. Τη διαφημιστική επιμέλεια των καταχωρίσεων έχει επιμεληθεί η Συνέδια.