Το τεύχος που κρατάτε στα χέρια σας είναι το διακοσιοστό που περιλαμβάνει το Brand Forward στην ύλη του!

Πέρασαν 6 ½ χρόνια από τον Σεπτέμβριο του 2010, όταν η στήλη έκανε την πρώτη της εμφάνιση στο Marketing Week, και οι στόχοι που είχα περιγράψει τότε παραμένουν το ίδιο επίκαιροι. Η στήλη λοιπόν θα συνεχίσει με την ίδια θεματολογία. Αντιγράφω από το πρώτο άρθρο:

«Σε πείσμα όσων φοβούνται ότι η κρίση φέρνει στασιμότητα, ζούμε μια συναρπαστική περίοδο που τα πάντα ρει. Είναι η φάση του κύκλου που η κατάσταση τριγύρω απαλλάσσεται γοργά από τα ασθενή ή τα νεκρά κύτταρά της για να γεννήσει τα νέα που θα την πάνε μπροστά. Και σε κάθε τέτοια φάση, οι μεγάλες απειλές συνυπάρχουν με τις μεγάλες ευκαιρίες.

Αυτή είναι η πιο ενδιαφέρουσα και η πιο απαιτητική εποχή για ένα marketer. Καλούμαστε να μελετήσουμε τις συνθήκες, να προβλέψουμε τις αλλαγές, να προγραμματίσουμε το μέλλον των brands που διαμορφώνουμε και διαχειριζόμαστε. Να εξασφαλίσουμε ότι τα υπάρχοντα brands θα συνεχίσουν να βρίσκουν το ρόλο τους και το χώρο τους και θα τον αναπτύσσουν αποτελεσματικά και υπεύθυνα. Και να γεννήσουμε τα νέα brands που θα έρθουν.

Αυτή η στήλη έχει στόχο να ενισχύσει τη συζήτηση για τα brands και το branding στη χώρα μας. Να δώσει τροφή για σκέψη, να μεταφέρει γνώσεις, να προσφέρει έμπνευση και συμβουλή. Θα δώσει έμφαση στα ελληνικά brands και στις δυνατότητες εξέλιξής τους, στα προβλήματα που πρέπει να υπερβούν και στις ευκαιρίες που τους παρουσιάζονται. Είναι καιρός τα ελληνικά brands να κατανοήσουν τα συστατικά τους, να πιστέψουν στις δυνάμεις τους και να τις βελτιώσουν, να ασχοληθούν συστηματικά με το μέλλον τους.

Θα συνεισφέρει στο διάλογο που επιτέλους ξεκινά για το «brand Greece», το brand που αποτελεί το σημαντικότερο brand για όλα τα υπόλοιπα ελληνικά brands. Οφείλουμε να το διαμορφώσουμε και να το αναδείξουμε μεθοδικά και πεισματικά αν θέλουμε να επιταχύνουμε την κοινωνική και οικονομική ανάπτυξη της χώρας.

Επίσης, θα επανέρχεται συχνά στο ρόλο που καλούνται να παίζουν τα brands στη νέα εποχή, με την υπεύθυνη και ευαίσθητη συμμετοχή τους στην κοινωνία, η οποία σε μεγάλο βαθμό θα κρίνει και την συνέχεια της ύπαρξής τους μέσα σε αυτή.

Τέλος θα αναφέρεται στην ανάπτυξη του χώρου του branding στη χώρα μας, απαραίτητη προϋπόθεση για τη σωστή ανάπτυξη των εγχώριων brands. Είναι καιρός η αγορά μας να κατανοήσει την αξία του branding και να αναγνωρίσει τις δυνατότητες εξαιρετικού επιπέδου υπηρεσιών που παρέχονται από Έλληνες εξειδικευμένους επαγγελματίες σε ελληνικά brands».