To Marketing Week παρουσιάζει τη λίστα 20 under 40 e-Commerce. Σκοπός της είναι να αναδείξει νέα στελέχη, τα οποία με τις καινοτόμες πρακτικές που ακολουθούν, ωθούν, εξελίσσουν και ενδυναμώνουν τον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα. Η λίστα θα αναδείξει ταλαντούχους επαγγελματίες κάτω των 40 οι οποίοι είτε ατομικά είτε ως μέλη ομάδας έχουν σχεδιάσει, δημιουργήσει και υλοποιήσει επιτυχημένα projects και case studies που σχετίζονται με το e-commerce.

Οι νικητές θα ανακοινωθούν στα e-volution Awards τον Δεκέμβριο

Η δημοσίευση της λίστας θα γίνει στο περιοδικό MarketingWeek ή/και στο ημερήσιο newsletter DailyFax, καθώς και στο marketingweek.gr και στα social groups του.

Ποιοι συμμετέχουν στη λίστα

Στη λίστα μπορεί να συμμετάσχει οποιοσδήποτε εργάζεται στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου, είτε από την πλευρά του e-tailer (π.χ. in-house στέλεχος επιχείρησης) είτε από την πλευρά του παρόχου σχετικών υπηρεσιών (π.χ. στέλεχος e-commerce agency). Μπορεί να είναι ένα ανερχόμενο στέλεχος σε μια εδραιωμένη επιχείρηση ή/και ένας/μια νέος/α επιχειρηματίας. Αρκεί να είναι έως 40 ετών. Αναζητούμε ανθρώπους που βγήκαν από τα συνηθισμένα, που λειτούργησαν με ευφυΐα, που καινοτόμησαν, που εξελίσσουν τον χώρο και τον ωθούν ένα βήμα μπροστά. Ο στόχος είναι να εντοπίσουμε νέους και νέες που εξελίσσουν τον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου με το έργο τους, να μάθουμε γι’ αυτούς και από αυτούς. Η συμμετοχή λαμβάνει χώρα μέσα από 350 λέξεις από όπου προκύπτουν οι λόγοι για τους οποίους ο/η εν λόγω υποψήφιος/α αξίζει να διακριθεί. Ενδεικτικά:

  • Πώς τεκμηριώνεται η αξία που προσέφερε μέσω της εργασίας του;
  • Ποια ήταν η διαφορά που έκανε η δουλειά του;
  • Ποιο ήταν το αποτέλεσμα της συνεισφοράς του;
  • Πόσο άλλαξε το status quo; Πώς «τάραξε τα νερά» του χώρου;
  • Ποιο το αποτύπωμα που άφησε πίσω του;

Γιατί να συμμετάσχετε

Αν είστε εργοδότης:

  • Προβάλετε την εταιρεία σας ως «employer of choice»
  • Αναδεικνύετε τους ταλαντούχους ανθρώπους
  • Αποδεικνύετε ότι στην εταιρεία σας δίνετε έμφαση στην ανάπτυξη ταλέντων
  • Προσελκύετε τα ταλέντα της αγοράς
  • Βελτιώνετε τον εσωτερικό ανταγωνισμό
  • Συμπληρώνετε το βιογραφικό των ανθρώπων που το αξίζουν

Αν υποβάλετε την υποψηφιότητα για τον εαυτό σας:

  • Αναδεικνύετε τη δουλειά σας και τις ικανότητές σας
  • Δίνετε δημοσιότητα στα project σας
  • Μοιράζεστε την καινοτόμο σκέψη σας με την επαγγελματική σας κοινότητα

Πώς θα εξασφαλίσετε τη συμμετοχή σας

Για να λάβει κανείς μέρος στην επιλογή της τελικής λίστας αρκεί να προταθεί (nominated) εσωτερικά (πχ. από τη διεύθυνση e-commerce, marketing, HR, Εταιρικής Επικοινωνίας της επιχείρησης) είτε να προταθεί από συνεργάτη / πελάτη, είτε να δηλώσει ο/η ίδιος/α τη συμμετοχή του/της. Η συμμετοχή λαμβάνει χώρα με κείμενο έως 350 λέξεων (που παρουσιάζει τους λόγους για τους οποίους αξίζει την εισαγωγή στη λίστα) και μία φωτογραφία του επαγγελματία. Επιτρέπεται να προταθούν περισσότερα από ένα άτομο από την εταιρεία / όμιλο εταιρειών.

Αξία συμμετοχής: Η αξία για τη δήλωση συμμετοχής είναι 350 ευρώ + ΦΠΑ.

Πώς γίνεται η αξιολόγηση

Η επιλογή των 20 γίνεται από την ομάδα 20 under 40 του Marketing Week (content & events editors). Αφού λάβει τα κείμενα των υποψηφιοτήτων, η ομάδα συζητά και καταλήγει στα στελέχη που θα απαρτίσουν τη λίστα, με σκοπό να παρουσιάσει μια λίστα πολυποίκιλη και συμπεριληπτική και ισορροπημένη ως προς το φύλο, την εξειδίκευση, κ.ά. Για το λόγο αυτό, δεν υπάρχει αιτιολόγηση επιλογής ή μη προς κάθε υποψήφιο, καθώς μπορεί να μην οφείλεται σε έναν μόνο λόγο, αλλά σε λόγους που έχουν να κάνουν με την παρουσίαση μιας λίστας με εύρος και ποικιλία.

Δημοσιότητα συμμετοχής σας στη λίστα

Όσοι επιλεγούν:

  • Θα λάβουν sticker «Member of Marketing Week’s 20under40 e-Commerce», καθώς και virtual badge, το οποίο μπορεί να προστεθεί στο LinkedIn profile τους ως ψηφιακό πιστοποιητικό.
  • Η τελική λίστα των 20 προσωπικοτήτων θα δημοσιευθεί σε ειδικό αφιέρωμα.
  • Ταυτόχρονα, θα δημοσιευθεί και στο website του περιοδικού, σε dedicated σελίδα.
  • Θα υπάρξει σημαντική καμπάνια δημοσιοποίησης της λίστας και από τα social media του Marketing Week.
  • Η ανακοίνωση των νικητών, θα γίνει σε προσεχές event (συνέδριο/βραβείο) σχετικής θεματολογίας του Marketing Week.

 

NOMINATIONS DEADLINE
25·10·24

Για να ξεκινήσετε την εγγραφή σας:
Πατήστε το κουμπί (+) , δηλώνοντας έτσι τον αριθμό των στελεχών που θα προτείνετε (1 έως 10).
Στη συνέχεια, πατήστε το κουμπί ΥΠΟΒΟΛΗ.

Κατεβάστε τους όρους συμμετοχής

Παρακαλούμε κάντε click παρακάτω για να κατεβάσετε τους όρους συμμετοχής.

"*" indicates required fields

Step 1 of 2

Όροι και προϋποθέσεις

  • Για να συμμετάσχει ένας υποψήφιος πρέπει να είναι έως 40 ετών τη στιγμή της κατάθεσης της υποψηφιότητας και η δραστηριότητα που περιγράφεται να αφορά στην Ελλάδα.
  • Όλες οι υποψηφιότητες πρέπει να υποβληθούν και να εξοφληθούν online.
  • Εφόσον επιλεγεί ένας υποψήφιος, έχουμε τη δυνατότητα να επεξεργαστούμε και να δημοσιεύσουμε ολόκληρο ή μέρος του κειμένου της υποψηφιότητας σε κάθε Μέσο της BOUSSIAS Media.
  • Επιτρέπεται η υποβολή πολλών υποψηφίων από μια εταιρεία.
  • Η απόφαση των συντακτών δεν αμφισβητείται.

Ζητούμενα υποψηφιότητας

1. Όνομα & Eπώνυμο
Συμπληρώστε το όνομα και το επώνυμο του υποψήφιου στελέχους.

2. Θέση
Συμπληρώστε τον τίτλο της θέσης σας.

3. Τεκμηρίωση υποψηφιότητας (έως 350 λέξεις)
Ενδεικτικά μπορεί να περιλαμβάνει τα εξής:

  • Ποιο είναι το project / καμπάνια που υλοποίησε ο/η υποψήφιος/α;
  • Ποια ήταν η πρωτοβουλία που έλαβε;
  • Ποια τα αποτελέσματα;
  • Πώς επέδρασε στη δημιουργία αξίας;
  • Ποιο είναι το αποτύπωμα που άφησε;

4. Λίγα λόγια για το βιογραφικό του υποψηφίου (έως 100 λέξεις)

5. Φωτογραφία υψηλής ανάλυσης (αρχείο jpg, png ή gif, έως 5 MB)
Eνδέχεται να ζητηθεί φωτογράφιση ανάλογα με τις ανάγκες του περιοδικού.

6. Αντίγραφο αποδεικτικού Ημερομηνίας Γέννησης (αρχείο PDF, jpg, έως 20 ΜΒ)
πχ. Ταυτότητα, διαβατήριο) που αποδεικνύει ότι ο/η προτεινόμενος/η είναι έως 40 ετών τη στιγμή της κατάθεσης της υποψηφιότητας.

7. Email
Συμπληρώστε το Email του υποψήφιου στελέχους

8. LinkedIn Profile
Συμπληρώστε το LinkedIn profile του υποψήφιου στελέχους (μπορείτε να κάνετε copy paste το url από το LinkedIn, π.χ. https://www.linkedin.com/in/linkedin-name-surname).

Επικοινωνία: Θανάσης Κωνσταντόπουλος, Τ: 210 661 7777 (εσωτ. 228), Ε: [email protected]