Ο Τάσος Αρβανίτης στην ΑΔΕΛ-Compton
Από τις 20 Μαΐου το δημιουργικό της ΑΔΕΛ-Compton ενισχύθηκε με τον Τάσο Αρβανίτη, ο οποίος ανέλαβε ως Διευθυντής Δημιουργικών Υπηρεσιών την ευθύνη για λογαριασμούς ύψους μισού δισεκατομμυρίου.

  • Εγκυκλοπαιδική ενημέρωση: Ήταν πια οι εποχές που οι διαφημιστικές εταιρείες μεγάλωναν και μεγάλωναν, οπότε και η οργάνωσή τους χρειαζόταν άλλες δομές. Για τότε προχωρημένο, για σήμερα συνηθισμένο.

Ο Παντελής Βωνιάτης στη Γνώμη/FCB
Καθήκοντα Account Executive στη Γνώμη/FCB ανέλαβε πρόσφατα ο Παντελής Βωνιάτης, μέχρι πρότινος Advertising & Sales Promotion Manager στην Coca-Cola.

  • Με όλα αυτά τα πήγαινε-έλα, είναι να στοχαζόμαστε και να λέμε τι σημαίνον γεγονός ήταν μια μετακίνηση (για τον ίδιο το μετακινούμενο και τις αντίστοιχες εταιρείες), πόσο ξεθωριασμένο δείχνει σήμερα – και ποιος ξέρει και κατά πόσο οι προσδοκίες επαληθεύονταν.

Νέο αίμα στην Interspot
Με τρία νέα άτομα στο προσωπικό της ξεκίνησε η Interspot ΑΕ. Πρόκειται για τους Μανόλη Ωραιόπουλο (Γενικός Διευθυντής), Γιάννη Παρλαβάντζα (Account Executive) και Τάκη Μπρουμά (Λογιστήριο).

  • Στοχασμών (που δεν αφορούν τις συγκεκριμένες ειδήσεις) συνέχεια: Πόσα πρόσωπα έλαμψαν και έσβησαν, πόσες εταιρείες απογειώθηκαν και χάθηκαν στο διάστημα…

Νέες δουλειές της National
Ο νέος personal computer της Epson σε συνδυασμό με τον printer LQ-800, τα ανδρικά παπούτσια Πετρίδης, η συλλογή Fantasmes de Collection του οίκου Charles Jourdan και οι printers της Epson, είναι οι νέες δουλειές της National.

  • Α, δεν θα ξαναλέμε τα ίδια που είπαμε και παραπάνω!

Και τώρα video-περιοδικά;
Ένα νέο είδος μέσου μαζικής επικοινωνίας αρχίζει να αναπτύσσεται στη Μ. Βρετανία. Πρόκειται για το video-περιοδικό. Ήδη το ειδικό περιοδικό Drinks Marketing που εκδίδεται κάθε μήνα και απευθύνεται στους λιανοπωλητές αλκοολούχων ποτών, λανσάρει μια νέα «αδελφική» έκδοση σε video.

Το Drinks Marketing Video θα «εκδοθεί» σε δύο «τεύχη», ένα την άνοιξη και ένα πριν τα Χριστούγεννα. Οι κασέτες θα παραδίδονται δωρεάν στους υπευθύνους αγορών των κεντρικών γραφείων των βρετανικών of-license καταστημάτων που είναι ανάλογα με τις δικές μας κάβες, αλλά με πολύ υψηλότερη κατανάλωση.

  • Η ιδέα καλή, η εφαρμογή άβολη. Ωστόσο, ήταν ένας σαφέστατος προάγγελος της πιο «ζωντανής» παρουσίασης, που σήμερα καλύπτει αφειδώς το internet.