Το Instagram αναζητεί τρόπους να επεκτείνει περαιτέρω το in-stream commerce του, λανσάροντας ένα «10 Days of Live Shopping» event, το οποίο φιλοξενεί μια ευρεία γκάμα celebrities, οι οποίοι θα παρουσιάζουν νέα προϊόντα τους εντός της εφαρμογής μέσω live streaming, αναδεικνύοντας την ικανότητα του live-steam shopping να συνδέσει το κοινό με το Instagram. «Μόδα, ομορφιά, μουσική και lifestyle συνδυάζονται, όπως ποτέ άλλοτε, στο “10 Days of Live Shopping” του Instagram.

Το κοινό μπορεί να συντονιστεί, από την 1η Σεπτεμβρίου, σε events με τους Selena Gomez, Kacey Musgraves, Lil Yachty και άλλους guests. Το event δίνει πρόσβαση σε νέες κυκλοφορίες, προσφορές και αποκλειστικά εμπορεύματα», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η πλατφόρμα. Επίσης, το event θα παρουσιάζει celebrities, οι οποίοι θα αναδεικνύουν τα νέα τους προϊόντα, σε συνδυασμό με γνωστά brands, με προγραμματισμένα streams να «τρέχουν» όλον τον μήνα.

Οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να συντονιστούν με αυτά τα events, μέσω της νέας επιλογής «Live» στο Shop tab, έναν dedicated χώρο στον εσωτερικό του shopping experience του Instagram με streams τα οποία επικεντρώνονται στο commerce.

(Πηγή: Socialmediatoday)