Για media, digital και creative

(ΟΥΑΣΙΝΓΚΤΟΝ) Εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε: «Αξιολογούμε συχνά το συνδυασμό agencies που χρησιμοποιούμε προκειμένου να εξασφαλίσουμε ότι λαμβάνουμε τις καλύτερες υπηρεσίες για τις ανάγκες της αναπτυσσόμενης επιχείρησής μας». Πρωταγωνιστές στο spec αναμένεται να είναι οι WPP και Publicis Groupe, οι οποίοι διαχειρίζονται ήδη μεγάλο μέρος των λογαριασμών της Microsoft, μέρος των οποίων κατέχει και ο Interpublic Group.

Η Omnicom θα απέχει από το spec, λόγω της συνεργασίας της με την Apple. Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία της Kantar Media, η Microsoft δαπάνησε τους πρώτους 9 μήνες 2013 περίπου 400 εκατ. ευρώ σε εγχώρια μετρήσιμα Μέσα. Το spec θα καθοδηγήσει μεταξύ άλλων ο Mark Penn, ο οποίος πριν από 6 μήνες ανέλαβε μαζί με τον Tami Reller μια νέα ομάδα εξειδικευμένου marketing στην εταιρεία, καθώς και η Betsy Webb, γενική υπεύθυνη media και agency management. Να σημειωθεί ότι η Microsoft βρίσκεται σε αναζήτηση νέου CEO για τη διαδοχή του Steve Ballmer.