Η BBDO υπογράφει την καμπάνια επικοινωνίας των προϊόντων μαγειρικής για την αγορά λιανικής Cook at Home, της ελληνικής εταιρείας παραγωγής τροφίμων, Provil.

Η εταιρεία, η οποία διαθέτει 25ετή παρουσία στον χώρο των προϊόντων επαγγελματικής κουζίνας, μπαίνει στην αγορά του retail ανταποκρινόμενη στις νέες καταναλωτικές τάσεις που μεταξύ άλλων αφορούν στην ανάγκη για σύντομο μαγείρεμα στο σπίτι, ευκολία και νοστιμιά στο καθημερινό τραπέζι. Η καμπάνια παρουσιάζει τα πλήρη μίγματα για κιμά και τις σάλτσες για κρέας, με κεντρικό σύνθημα «Σπίτι Μαγειρεύει η Cook at Home».

Τα πλήρη μίγματα για κιμά, με κύρια συστατικά τη φρυγανιά, τα ελληνικά βότανα και τα μπαχαρικά, περιλαμβάνουν 4 τύπους (για Κεφτεδάκια, για Μπιφτέκι, για Σουτζουκάκια και για Κεμπάπ). Οι σάλτσες Cook at Home (Ριγανάτη, Κρασάτη, Σμυρνέϊκη και Σπετζοφάι), δεν περιέχουν συντηρητικά και παράγονται με αγνά υλικά και ποιοτικές πρώτες ύλες.

Η επικοινωνία περιλαμβάνει 2 τηλεοπτικά spot, online & social media, καθώς και καταχωρήσεις σε γνωστά lifestyle περιοδικά και έντυπα με συνταγές μαγειρικής. Οι ενέργειες θα τρέχουν παράλληλα, με στόχο την αύξηση αναγνωρισιμότητας του brand και του μεριδίου αγοράς της εταιρείας. Τα προϊόντα είναι διαθέσιμα σε μεγάλες αλυσίδες super market, σε επιλεγμένα κρεοπωλεία καθώς και καταστήματα delicatessen, σε όλη τη χώρα.