Με ομιλία του Country Leader, Ίωνα Βορεόπουλου

Η Θεματική του συνεδρίου ήταν το «Country and Corporate Branding: Enhancing Extroversion». Ο Country Leader της 3Μ Ηellas, Ίων Βορεόπουλος, συμμετείχε στο πάνελ του Συνεδρίου για τα επιτυχημένα διεθνή brands, τονίζοντας ότι η 3Μ δίνει έμφαση στην καινοτομία, η οποία είναι αποτέλεσμα της επιστήμης που η εταιρεία εφαρμόζει στα προϊόντα της εμπνευσμένη από τις ανάγκες των τελικών πελατών, την έρευνα αγοράς και την παρατήρηση της παραγωγικής διαδικασίας. Χαρακτηριστικά, ανέφερε ότι ο μέσος άνθρωπος σπάνια βρίσκεται μακριά από ένα προϊόν της 3Μ, καθώς αυτά υπάρχουν σχεδόν παντού. Επίσης, ανέπτυξε θέματα ηθικού επιχειρείν, εταιρικής κουλτούρας και αειφορίας.