Η Mindshare σε συνεργασία με την Adweb σχεδίασαν τη νέα καμπάνια για το Fuzetea, η οποία μας καλεί να αφεθούμε και να συνδυάσουμε όλα εκείνα τα στοιχεία του χαρακτήρα μας που εκ πρώτης όψεως μοιάζουν αταίριαστα μεταξύ τους.

H καμπάνια «Refuze To Choose» έτρεξε στο Spotify, αξιοποιώντας τα data που έχει σχετικά με τις διαθέσεις, τις προτιμήσεις και τις συνήθειες των ακροατών του. Λειτουργώντας πέρα από το πεδίο που ορίζουν τα δημογραφικά στοιχεία, εφαρμόστηκε, για πρώτη φορά στην Ελλάδα όπως επισημαίνει η ανακοίνωση, το «Νegative Τargeting campaign».

Ξεπερνώντας τα στεγανά των «μουσικών φυλών» (pop, rock, hip hop, λαϊκό, έντεχνο) και με δεδομένο ότι οι ίδιοι ακροατές μπορούν σε διάφορες χρονικές στιγμές να ακούν διαφορετικά είδη μουσικής, επιλέχθηκε η δεδομένη χρονική στιγμή μετάβασής τους από το ένα είδος μουσικής στο άλλο να ακούγεται ένα tailor-made διαφημιστικό σποτ: «Από το  έντεχνο στην pop είναι μικρός ο δρόμος. Refuze To Choose και απόλαυσε τη ζωή με τον δικό σου τρόπο. Κάνε κλικ και ανακάλυψε περισσότερα».