Σημαντική άνοδο αναμένεται να καταγράψει φέτος η παγκόσμια δαπάνη στα mobile games, φτάνοντας τα 100 δισ. δολάρια, από τα 86 δισ. το 2019, ενώ τα παιχνίδια αντιπροσωπεύουν περίπου τα τρία τέταρτα (72%) του συνολικού spend στα app stores, σύμφωνα με την έρευνα της App Annie, «State of Mobile 2020».

Όπως προκύπτει από τα ευρήματα, η δαπάνη στα mobile games αυξήθηκε κατά 25% περισσότερο από όλα τα υπόλοιπα παιχνίδια μαζί το 2019, ήταν 2,4 φορές μεγαλύτερη από αυτή σε PC και Mac games και 2,9 φορές μεγαλύτερη από τη δαπάνη σε κονσόλες παιχνιδιών. Σύμφωνα με τη μελέτη, η οποία διερεύνησε τον αντίκτυπο του mobile σε διαφορετικά industries, το budget για εφαρμογές παγκοσμίως ανήλθε πέρυσι σε 120 δισ. δολάρια, από τα 101 δισ. το 2018.

Την ίδια στιγμή, τα συνολικά downloads διεθνώς ξεπέρασαν τα 204 δισ., αυξημένα κατά 45% από το 2016 και 6% ΥοΥ, με τους χρήστες να περνούν κατά μέσο όρο 3 ώρες και 40 λεπτά στο κινητό. Η διαρκώς αυξανόμενη δημοφιλία του mobile μεταφράζεται και στην εντεινόμενη προσοχή που λαμβάνει από τους marketers, καθώς η εταιρεία προβλέπει ότι οι διαφημιζόμενοι θα δαπανήσουν φέτος πάνω από 240 δισ. στο κανάλι, 26% παραπάνω από το 2019.
(Πηγή: WARC)