Επικοινωνία της έρευνας για τη χρήση της τεχνολογίας

Για την καμπάνια προώθησης και ενημέρωσης, η Effect αξιοποίησε ψηφιακά και παραδοσιακά εργαλεία προβολής. Το μίγμα περιελάμβανε banner καμπάνια, email marketing, social media marketing και content marketing με δημιουργία σχετικού με την έρευνα περιεχομένου και infographics. Η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων έγινε τον Φεβρουάριο σε συνέντευξη Τύπου που οργάνωσε η Effect, παρουσία μεγάλου μιντιακού κοινού. Ακολούθησε ενδιαφέρουσα και εκτενής συζήτηση, ενώ τα ευρήματα φιλοξενήθηκαν σε πλήθος έντυπων και online μέσων.