Άσχημα η ΕΡΤ
Σύμφωνα με δημοσιεύματα στον Τύπο, τα οικονομικά της ΕΡΤ δεν πήγαιναν και πολύ καλά. Ο προϋπολογισμός της για υπερωρίες φαινόταν πως είχε ήδη εξαντληθεί, παρότι κάλυπτε όλο τον χρόνο, ενώ βρισκόμασταν μόνο στα μέσα Μαΐου. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, θεωρούνταν επίσης βέβαιο ότι ο προϋπολογισμός του 1989 θα ήταν ελλειμματικός κατά 10 δισ. δραχμές, ενώ στον ισολογισμό της αναφέρονταν έσοδα από διαφημίσεις και ΔΕΗ που έφταναν τα 26 δισ.

Όμως η μείωση της διαφήμισης στους κρατικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς και κυρίως η άμεση απειλή έναρξης λειτουργίας ιδιωτικής τηλεόρασης δημιουργούσαν τεράστιες αμφιβολίες για το αν και κατά πόσον ο προϋπολογισμός αυτός θα υλοποιούνταν. Άλλωστε στο ίδιο δημοσίευμα υπήρχαν πληροφορίες για έλλειμμα της ΕΡΤ ύψους 1,2 δισ., ενώ είχε ήδη ζητηθεί δάνειο από το Δημόσιο Ταμείο με το αιτιολογικό των αυξημένων εξόδων λόγω εκλογών.

Νερό Volvic και αφρώδης οίνος Veuve du Vernay από την Dax
Δύο νέα προϊόντα ανέθεσε η Άμβυξ στην Dax. Το γαλλικό μεταλλικό νερό Volvic, που διαφημιζόταν από τα περιοδικά, κατείχε μία από τις τρεις πρώτες θέσεις σε πωλήσεις στη Γαλλία. Εκτός από τη διαφήμιση, η Dax δημιούργησε και όλο το έντυπο υλικό για το προϊόν. Ο αφρώδης οίνος Veuve du Vernay ήταν ένα από τα πιο γνωστά γαλλικά προϊόντα στην κατηγορία του με εξαγωγές σε όλο τον κόσμο.

Το προϊόν υποστηρίχθηκε από την τηλεόραση με ταινία που ήδη προβαλλόταν. Και στις δύο καμπάνιες το δημιουργικό ήταν της Δ. Ξενιού. Άλλα προϊόντα της εταιρείας Άμβυξ που είχαν διαφημιστεί στην Ελλάδα ήταν τα Campari, Perrier, Wyborowa, Benedictine. Η Άμβυξ συνεργαζόταν επίσης με τις διαφημιστικές εταιρείες McCann Erickson και Λεούσης.

Το ραδιόφωνο από την άποψη της Διαφήμισης
Το α’ τρίμηνο του 1989 ο αριθμός των διαφημίσεων ανήλθε σε 25.195 (16,4% αύξηση σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 1988). Ο αριθμός των διαφημίσεων στο κρατικό ραδιόφωνο συρρικνώθηκε σε σημαντικό βαθμό (59,4% μείωση σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 1988), όπως επίσης συρρικνώθηκε σημαντικά και ο αριθμός των διαφημίσεων στο δημοτικό ραδιόφωνο (39,8% μείωση αντίστοιχα).

Αξιοσημείωτη μεταβολή παρουσιάστηκε το α’ τρίμηνο του 1989 στην εσωτερική κατανομή του αριθμού των διαφημίσεων: ενώ το α’ τρίμηνο του 1988 το κρατικό ραδιόφωνο απορροφούσε το 25% και το δημοτικό το 75% του συνολικού αριθμού των διαφημίσεων, το α’ τρίμηνο του 1989 η εσωτερική κατανομή είχε αποβεί ριζικά σε όφελος του ιδιωτικού ραδιοφώνου. Το κρατικό απορρόφησε το 8,7%, το δημοτικό το 38,8%, ενώ το ιδιωτικό το 52,5% του συνολικού αριθμού των διαφημίσεων.

«Merenda έφαγες;»
Η γνωστή Merenda, ένα ιστορικό ελληνικό προϊόν –με ανανεωμένη συσκευασία που δεν απομακρυνόταν από την αρχική–, εμφανίστηκε στην τηλεόραση με μια νέα καμπάνια που αποτελούνταν από τρεις «μικρού μήκους» ταινίες –το «Ρινγκ», το «Σχολείο», τον «Γάμο»– που έκλειναν όλες με την ερώτηση «Merenda έφαγες;» και το νέο σλόγκαν «Η γλυκιά δύναμη». Η νέα καμπάνια ήταν προϊόν της στενής συνεργασίας μεταξύ Jacobs Suchard/Παυλίδης και Geo/Young&Rubicam.