Digital καμπάνια για το λανσάρισμα του Lily, του νέου, μικρού smartwatch της Garmin για γυναίκες, υλοποίησε η Communication Lab. Η καμπάνια «έτρεξε» τον Φεβρουάριο, καταγράφοντας, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, «θεαματικά νούμερα». Στο πλαίσιό της, διοργανώθηκε zoom event με καλεσμένες fashion bloggers, influencers και εκπροσώπους Τύπου και τη συμμετοχή της fashion influencer, Χρυσιάννας Ανδριοπούλου, η οποία παρείχε tips & tricks για το συνοδευτικό αξεσουάρ-μαντήλι, που σχεδίασαν για τo Garmin Lily οι Mi-Rο Designers. Παράλληλα, έτρεξε μια 360° καμπάνια σε print, digital και ραδιόφωνο. Σύμφωνα με την εταιρεία, στον απόηχο της εκδήλωσης και των ημερών που ακολούθησαν, τα Stories Views στα social media ξεπέρασαν τα 3.213.000.